Chalciporuspiperatus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=12183 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe/bestille denne i norge? Finner den ingensteder, bare for PS3 Takk! Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=12183Noen som vet hvor jeg kan kjøpe/bestille denne i norge? Finner den ingensteder, bare for PS3 Takk! 8524006[/snapback] Ser dessverre ut som den bare finnes til ps3 og pc.. link Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er utrolig synd, den kontrollen der er utrolig deilig. Prøvde den på Cebit messa i Virtual Tennis og knuste fyren som sto på standen i spillet Får håpe Logitech fikser den til xbox også! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 nope, den har tråd 8526848[/snapback] det var ikke ett spørsmål Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Gjør ikke noe med tråden.... Men altså, det jeg linker til i førsteposten er jo Chillstream til X360 på logitech sine sider, så jeg er 100% sikker på at den finnes... Men kansje jeg må bestille hos Logitech Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 System Requirements * PC with Pentium® processor or compatible * Windows® XP, or Vista * Available USB port Det kan se ut som en Xbox 360 kontroll, men står ikke noe som helst om det noe sted. Send dem en mail og hør, post gjerne svar her =) Lenke til kommentar
Snurrebassen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 CHillstream finnes dessverre kun til PC og PS3 (sort og sølv). Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Den bør fungere hvis man har xfps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå