Gå til innhold

Forza 2 demoen er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint, da skal den lastes ned når jeg kommer hjem fra skolen :w00t: , bare å sette på nedlasting det og dra på arbeid...er bare 2.5 timer da heldighvis, kan jo ikke sitte på arbeid i 7 timer å tenke på at man kunne vært hjemme og spilt forza 2 :D

Lenke til kommentar
Der var den visst :!:

Blir demoer lagret til gamertag? Eller kan man spille det uten å være logget inn gamertagen man lastet det ned med?

8579505[/snapback]

Bare last det ned, du kan laste ned themes, gamerpics og demoer med andre kontoer og bruke de på andre. ;)

Lenke til kommentar
Der var den visst :!:

Blir demoer lagret til gamertag? Eller kan man spille det uten å være logget inn gamertagen man lastet det ned med?

8579505[/snapback]

Bare last det ned, du kan laste ned themes, gamerpics og demoer med andre kontoer og bruke de på andre. ;)

8579535[/snapback]

Så bra! Jeg har egentlig ikke gold lenger, men det jeg gjorde var at jeg opprettet en ny live bruker, på en gammel mail jeg har. På den måten fikk jeg 1mnd gratis gold, så jeg slipper å vente en uke på demoen :p

30%btw

Endret av Omar2x6
Lenke til kommentar
Kan dere gjøre meg en tjeneste? En bitteliten en? Bare ikke skriv mer om demoen... Jeg kommer til å kutte av meg en finger i lunsjen, bare for å komme meg hjem, visst dere holder på  :cry:

8579598[/snapback]

94% så nå lover jeg å ikke skrive mer da jeg finner fram go' stol`n og setter meg foran en 43" skjerm!

ttfn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...