Gå til innhold

Forza 2 demoen er ute!


Anbefalte innlegg

Det var jo kjipt da. Er nå det gjelder å ha noen gode kompiser hehe :)

 

Hva med å gå ned på EB Games, kjøpe et nytt spill som har en sånn 48 hours trail sak, gå hjem og tast inn kode for deretter å gå tilbake dagen etterpå og bytte inn spillet mot pengene tilbake.

 

Utrolig sleipt, men når nøden er stor spiser fanden fluer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe problem å betale for live gold, men er mye som skjer i morra.

Fikk nettopp oppretta en ny konto på 360'n, med sånn 1måneds gullmedlemskap, så da kan jeg bare hente ned demoen når jeg er hjemme i morgen, så slipper jeg styre med VISA kortet til pappa, eller gå innom noen butikk i morgen..

 

Btw, Morsom idé spillarkivet.no :!:

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar

Håper virkelig at dette er en worldwide demo og ikke sånn

US: tomorrow

Europe: next week

 

Da blir jeg gretten. De skriver jo sånn "If you live in the U.S. and are planing on staying up all night....bla bla bla". Skal ikke forundre meg hvis jeg logger på i morgen tidlig og ikke finner noen demo :(

 

La oss alle krysse fingrene nå!

Lenke til kommentar
Håper virkelig at dette er en worldwide demo og ikke sånn

US: tomorrow

Europe: next week

 

Da blir jeg gretten. De skriver jo sånn "If you live in the U.S. and are planing on staying up all night....bla bla bla". Skal ikke forundre meg hvis jeg logger på i morgen tidlig og ikke finner noen demo :(

 

La oss alle krysse fingrene nå!

8578379[/snapback]

For all del får vi håpe at det er release for hele verden samtidig. Blir for dumt om de skal holde igjen enda mer nå, så vi får håpe den er der om noen timer!

 

Håper noen kan poste her rundt 09.00 om det er kommet noen demo eller ei...? (de som har mulighet til å sjekke da ;P)

 

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar

Ny info:

 

Det opprinnelige tidpunktet, 2.00 EDT, var feil. Det riktige er 2.00 PDT (Vestkyst USA), altså kl. 11.00 norsk tid...

 

Quote fra Forza-forumet:

 

Sorry folks, just been told that it's actually 2AM PDT so that means 5AM EST.

 

Hope this hasn't thrown a wrench in your plans on staying up tonight.

 

My advice for east coasters: go to bed early, then wake up at 5AM to download the demo.

 

 

 

Che "No Game Info" Chou

Turn 10 Community Manager

http://forzamotorsport.net

Lenke til kommentar
Hva i helvete!? Bare for de med Gold? :realmad:

 

Da blir det ikke demo på meg før nesten uke...

8578766[/snapback]

Min gold gikk nettopp ut, så jeg tok å oppretta en ny konto på en annen mail, og da får du tilbud om silver og å betale for gold. Så velger du silver, så får du opp at du har 1mnd gratis med gold, siden det er ny konto. Vips, så kan du laste ned demoen i dag.. :)

 

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar
Hva i helvete!? Bare for de med Gold? :realmad:

 

Da blir det ikke demo på meg før nesten uke...

8578766[/snapback]

Min gold gikk nettopp ut, så jeg tok å oppretta en ny konto på en annen mail, og da får du tilbud om silver og å betale for gold. Så velger du silver, så får du opp at du har 1mnd gratis med gold, siden det er ny konto. Vips, så kan du laste ned demoen i dag.. :)

 

 

-Pixi ;)

8578781[/snapback]

Dette kan du da gjøre 3 ganger :)

Lenke til kommentar
Hva i helvete!? Bare for de med Gold? :realmad:

 

Da blir det ikke demo på meg før nesten uke...

8578766[/snapback]

Min gold gikk nettopp ut, så jeg tok å oppretta en ny konto på en annen mail, og da får du tilbud om silver og å betale for gold. Så velger du silver, så får du opp at du har 1mnd gratis med gold, siden det er ny konto. Vips, så kan du laste ned demoen i dag.. :)

 

 

-Pixi ;)

8578781[/snapback]

Dette kan du da gjøre 3 ganger :)

8578783[/snapback]

Mulig det, men det var ialfal min første gang, så da gikk det greit, men spørs jo da om andre har "brukt opp" sin kvote.

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, det hadde jeg helt glemt. Takk for info. :)

 

Er egentlig ikke så viktig med Forza 2 med en gang. :p Vil bare ikke betale for Gold igjen, er nesten umulig å komme seg ut av det hvis de ikke har endret noe på det.

 

 

edit: Men vant en beta-key til Halo3 for lenge siden, så da må jeg vel ha gold på den første kontoen min. :(

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Håper virkelig at dette er en worldwide demo og ikke sånn

US: tomorrow

Europe: next week

 

Da blir jeg gretten. De skriver jo sånn "If you live in the U.S. and are planing on staying up all night....bla bla bla". Skal ikke forundre meg hvis jeg logger på i morgen tidlig og ikke finner noen demo :(

 

La oss alle krysse fingrene nå!

8578379[/snapback]

Logga meg på for 15 min sidan, ingenting.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...