Pellick Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 "We'll have an official announcement in the morning. But those of you with force feedback wheels better get ready tonight. " Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Gleder meg litt til å prøve demoen, men skal nok ikke ha spillet med det første. Demoer er alltid kos Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 "We'll have an official announcement in the morning. But those of you with force feedback wheels better get ready tonight. " 8574996[/snapback] Digg, men det blir vel ikke før i morgen for vår tidssone Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 "We'll have an official announcement in the morning. But those of you with force feedback wheels better get ready tonight. " 8574996[/snapback] Me på www.forzanorway.com er allereie beinklare. Såvidt eg har fått med meg, er det berre ei bane i demoen, men 24 bilar.Uansett så blir det intern konkurranse der me kjem til å poste rundetider. Ventinga på sjølve spelet kjem til å bli drastisk nedkorta! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 "Demo is definitely hitting tonight -- but it'll be pretty painful for east coasters. Trying to pin down an exact time." Håper for all del at Europa får tilgang samtidig! Siden vi snakker West Coast - tid her så betyr det i såfall at vi kan laste ned i morgen tidlig Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jobb kl 08.00. Det betyr at eg kjem til å stå opp i 5 tida inatt, og sjekke om den er komt, om det er tilfelle, blir det speling til kl 07.45 - så blir det Forza real life køyring til jobb. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Går det fortsatt an å lage seg US-live konto? Sånn i tilfelle Europa ikke får demoen samtidig som USA. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) så blir det Forza real life køyring til jobb. 8575583[/snapback] Og da har du blitt, ifølge produsentene, en litt bedre sjåfør.. Endret 9. mai 2007 av Runebassen Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan ikke trådstarter endre topicnavnet please? Nå er det andre gang bare i dag jeg anser spillet for å være utsatt til neste uke igjen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Ja, lasta ned et par bildepakker og themes fra US-accounten min istad, funker fremdeles Edit: Går det fortsatt an å lage seg US-live konto? Sånn i tilfelle Europa ikke får demoen samtidig som USA. 8575624[/snapback] Endret 9. mai 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan ikke trådstarter endre topicnavnet please? Nå er det andre gang bare i dag jeg anser spillet for å være utsatt til neste uke igjen 8575635[/snapback] Ok, skal vi da bare ta synsinga di for god fisk og si at demoen kommer neste uke!?!? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan ikke trådstarter endre topicnavnet please? Nå er det andre gang bare i dag jeg anser spillet for å være utsatt til neste uke igjen 8575635[/snapback] Ok, skal vi da bare ta synsinga di for god fisk og si at demoen kommer neste uke!?!? 8575651[/snapback] Spillet kommer jo mest sannsynlig før helgen slik jeg ser det, så da trenger ikke topicnavnet være "Ingen Forza 2 demo denne uka". Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Spillet kommer jo mest sannsynlig før helgen slik jeg ser det, så da trenger ikke topicnavnet være "Ingen Forza 2 demo denne uka". 8575681[/snapback] Jepp, er enig med deg mann.. Endret 9. mai 2007 av Runebassen Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bare å fjerne ordet "ingen" fra tittelen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Altså, den er forventet å komme i morgen tidlig? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Alle på forzamotorsport.net foruma har så fall resonnert seg fram til det. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Alle på forzamotorsport.net foruma har så fall resonnert seg fram til det. 8575769[/snapback] Ah, herlig, blir å sette på vekkeklokka tidlig Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Typisk at jeg skal sitte i møter i hele morgen og ikke kommer hjem til vanlig tid Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Typisk at skoledagen min er lang som bare faen, faktisk er jeg ikke hjemme før halv fem. Balle. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er det konkludert hvilket klokkeslett demoen kommer ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå