Gå til innhold

Forza 2 demoen er ute!

Anbefalte innlegg

Nei, det veit jeg ikke. Men når Chespace som er fyren som legger ut info hos Turn 10 websiden (som jeg siterte over) sier at updaten fikser nettverksting og at han IKKE har hørt noe om AA fix eller visualsfix som han sier, så sier vel det ganske mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er det slik at bilene kan knuses totalt i fullversjonen eller bare som i demoen? I demoen blir bilene ødelagt nesten samme sted hver kan du krasjer, er det slik i fullversjonen også?

8723058[/snapback]

Er ikke noe forskjell nei, men kræsjer du litt hardt kan bilen begynne å fuske eller stoppe helt.

Lenke til kommentar
En kar har postet over på http://Forzanorway.com og skrevet at det er aliasing i fullversjonen også.
jeg kan bekrefte engang for alle at det ER jaggies i full versionen

Etter 4-5 timer spilling ser jeg jaggies overalt.....plager meg egentlig ikke da spillet er sykt bra uansett

8720526[/snapback]

Han fyren der har kanskje ikke vært koblet til xbox live. :ph34r:

Lenke til kommentar

Kommer til å kose meg glugg ihjel med spillet uansett jaggies eller ikke. :wee:

edit:

Til dere med fullversjon:

Kan man koble til 2 kontrollere? Altså, bruke rattet til å kjøre med og håndkontrolleren i menyene osv. Regner nesten med det går..

8720104[/snapback]

Skulle jeg likt å vite også. I demoen funker det ikke så det er kanskje tvilsomt.

8720619[/snapback]

Noen med fullversjon som gidder å sjekke dette? :)

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Dette var demoen sin ! Fantastisk !

Fysikken er helt der den skal være, og forskjellen mellom bilmodellene er distinkt. Et hestehode foran PGR3 som jeg har kost meg med til nå.

Fullversjonen dumper snart ned i postkassa hvis Playx holder det de lover :dribble:

Spørsmål: Hvordan er denne med MS rattet ? Sist jeg prøvde det i butikk virket det som om responsen "lagget" litt. Er dette et problem ?

Endret av Junkers
Lenke til kommentar

Det er rett og slett en fryd å spille fullversjonen med ratt/pedaler. Har aldri vært i nærheten av å like et bilspill så godt før. Responsen varierer selvsagt fra bil til bil og på bakgrunn av "tuning" man utfører. Dessuten kan man endre på dødgangen i innstillingene.

Lenke til kommentar
Fullversjonen dumper snart ned i postkassa hvis Playx holder det de lover  :dribble:

8726496[/snapback]

Hva har de lovet?

Har forresten ikke hatt noe problem med lag med rattet når jeg har spilt demoen. DiRT, derimot... :thumbdown:

8727000[/snapback]

8.juni er release hos Playx.

Godt å høre at rattet funker bra på Forza. Må skaffe meg et slikt.

Bruker dere det stort sett på lårene eller må man ha bord å feste i ?

Lenke til kommentar
Fullversjonen dumper snart ned i postkassa hvis Playx holder det de lover  :dribble:

8726496[/snapback]

Hva har de lovet?

Har forresten ikke hatt noe problem med lag med rattet når jeg har spilt demoen. DiRT, derimot... :thumbdown:

8727000[/snapback]

8.juni er release hos Playx.

Godt å høre at rattet funker bra på Forza. Må skaffe meg et slikt.

Bruker dere det stort sett på lårene eller må man ha bord å feste i ?

8727501[/snapback]

Jeg har rattet på lårene fordi fikk ikke plass til et stort bord på rommet, men hvis jeg hadde fått plass så hadde bordet stengt veien for skjermen noe som er helt uaktuelt

Lenke til kommentar
Om det er du som har malt, og styla bilen, lag gjerne ei video med korleis du legger på dekalar, og skrift.

Sit og knotar med det no, hehe. Enten er systemet litt vanskeleg, ellers så er det eg som IKKJE er kreativ i det heile :p

8730969[/snapback]

Den bilen var sånn da jeg vant den på en cup, og det går ikke å style den bilen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...