Gå til innhold

Forza 2 demoen er ute!

Anbefalte innlegg

Demoen er på vei folkens! 2AM EST er kl 0900 her i norge. Så håper vi det stemmer da, så vi får kose oss grimt med demoen imorgen :wee:

Sorry, there's no demo this Friday.

Demo should be live tonight on Marketplace at 2AM EST. That's what we've been told. If it's not there at exactly 2AM, please do not shoot the messenger or bring your vitriol here to the forums.

You will get banned. Smile :)

Tråd fra det offisielle forumet her.

:D

edit: Timezones er forvirrende! Er visst kl 0900 her i norge. :)

edit2: Ny info:

Sorry folks, just been told that it's actually 2AM PDT so that means 5AM EST.

Hope this hasn't thrown a wrench in your plans on staying up tonight.

My advice for east coasters: go to bed early, then wake up at 5AM to download the demo.

Che "No Game Info" Chou

Turn 10 Community Manager

http://forzamotorsport.net

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, vi får leve med det. Vi får Gears-maps i morgen, og vi har noe å glede oss til. Glede oss veldig til, faktisk.

Faktisk er det uutholdelig. xD

Edit: Neida, man har jo andre ting å bedrive også. Det er jo fint vær! :D

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det er nevnt, men jeg fikk mail i dag fra xbox.com maillist greiene og der sto det at Forza 2 demoen kommer 8. juni (?)

8524330[/snapback]

Nei, er fullversjonen som kommer 8. Juni :) Demoen vet vi fremdeles ikke når kommer.

8524342[/snapback]

Men det var i samme felt som det sto at demoen kom 4. mai i den finske utgaven. Når kommer det i statene da? 29.?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post 1000 :thumbs:
Lenke til kommentar

Jeg er som regel fornøyd med hvordan MS håndterer kundene sine og synes de er relativt flinke til å informere om hva som skjer med tanke på hvor stort firmaet er, men i saken med Forza 2-demoen sysnes jeg de har driti på draget.

Det var vel 4. april at nyheten kom, direkte fra MS, om at det ville komme en demo i løpet av april. Etterhvert som mai nærmet seg steg forventningene fra dag til dag. Men som vi vet har det ikke skjedd noen ting.

Og det er greit at det ting blir utsatt, akkurat det har jeg ikke noe problem med i det hele tatt. Men det at MS ikke sier noen ting om Forza 2-demoen etter 4. april blir for dumt. Alt de behøver å gjøre er å si at demoen er utsatt på ubestemt tid, og de slipper en haug med irriterte kunder.

Så kan man spekulere om dette er en markedsstrategi de bruker for å hype opp spillet. Men jeg ser ikke helt fordelen med å tirre opp kundene sine. 98% av de av oss som venter på demoen kommer til å kjøpe dette spillet uannsett, og det eneste de får ut av dette er en mengde med sure brukere.

Og nå er det ikke slik at jeg på død og liv må ha en demo heller, men når man hører fra utviklerene at demoen er klar så blir man enda mer irritert.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke gleder meg til verken demoen eller fullspillet av Forza 2? Forstår ikke at det er så mange som ser fram til det. Men så er jo ikke jeg så ekstremt interessert i biller heller  :roll:

8535725[/snapback]

Ja, merkelig hvordan noen kan ha andre interesser enn deg selv :hmm:

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke gleder meg til verken demoen eller fullspillet av Forza 2? Forstår ikke at det er så mange som ser fram til det. Men så er jo ikke jeg så ekstremt interessert i biller heller  :roll:

8535725[/snapback]

Forza er jo en bilsimulator, så det krever vel en viss mengde bil interesse, på lik linje med Gran Turismo og alle andre bilspill egentlig

Lenke til kommentar

8535725[/snapback]

Jeg er heller ikke interessert i biller, men biler derimot er morsomt og da også bilspill :D

Jajaja jeg måtte bare :ph34r:

Lenke til kommentar

8535725[/snapback]

Ja, merkelig hvordan noen kan ha andre interesser enn deg selv :hmm:

8535994[/snapback]

+1 mar1u5.

Skjøner ikkje kvifor du følte du måtte dele akkurat det der med oss Kenneth. Men men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

8535725[/snapback]

Du har kanskje misforstått litt, Kenneth? Forza 2 er en bilsimulator, ikke en billesimulator? :!:

Måtte bare jeg og... Skulle gjerne hatt Forza 2, bare litt problemer med økonomien... :ermm: Ser fram til demoen i hvert fall! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...