TST Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Eksklusiv film fra nytt, voksent action-rollespill. Se videoen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg får ikke sett videoen! Alt som skjer er at jeg får en svart skjerm, hvor jeg vanligvis får en stor Play-knapp. Har aldri hatt problemer med å se videoene deres før - og jeg har sett mange. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Erm...vel..videoen i seg selv så jo ok ut, men har ikke store troa på at spillet blir like bra Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fikk endelig sett traileren nå. Ser veldig fint ut. Har lest en del om dette på forhånd. Kul ny vri at man ikke starter som den stakkars sveklingen man alltids er i rollespill, men en knallsterk monster-jeger (basert på den polske bokserien som har hatt stor suksess i Polen, men lite utenfor). Musikken i traileren var knallgod. Håper det er tatt fra soundtrack'et. Ser definitivt frem til dette spillet. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hva er det som er så eksklusivt med traileren? Ser alle andre som har lagt den ut også omtaler den som "exclusive"... Endret 3. mai 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Hva er det som er så eksklusivt med traileren? Ser alle andre som har lagt den ut også omtaler den som "exclusive"... 8526253[/snapback] Vi har enerett på å legge den ut i Norge frem til 7. mai. Hvis noen bryter denne eksklusiviteten vil vi gjerne høre om det :-) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ok. Så nemlig bare at Eurogamer og GameTrailers opererte med exclusivity også. Men da er det i de respektive landa. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Erm...vel..videoen i seg selv så jo ok ut, men har ikke store troa på at spillet blir like bra 8525609[/snapback] Må nok dessverre si det samme. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Traileren var veldig stilig, men må henge meg på "har ikke store trua på at spillet blir like bra". Men hvem vet = ) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tøft, men så veldig historieløst. Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tror det blir et kongespill jeg! Så langt jeg vet har de satset mye på kult gameplay og flere forskjellige spillestiler så man får mye for pengene. Og ikke minst, musikken rocker! Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fikk ikke så mye intrykk av hvordan The Witcher egentlig skulle være som spill, men det der var iallefall en sykt bra presentasjon av grunntonen i det, med mye dramatikk og god musikk! Lenke til kommentar
sparrow Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 er et par sener der som minner veldig om intro filmen til Neverwinter Nights - hvor helten sloss med minotauren... og gitt at spillet er bygget oppå grunnmotoren til NWN (Aurora fra bioware) - blir vel overgangen til spillet litt som den gangen: relativt begrenset ift tempo på action, men tidvis like gripende på historie og spenning forhåpentligvis har de polske utviklerene klart en bedre jobb en Obsidian (nwn2) når det gjelder stabilitet og ytelse ved release - for spillet fortjener litt oppmerksomhet og en internasjonal sjanse! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tøft, men så veldig historieløst. 8531195[/snapback] Spillet er basert på en hel fantasy-bokserie, så jeg tviler på at det er veldig historieløst. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Får aldri spilt av trailere dere har her på gamer.no! Bruker Ubuntu Feisty Fawn og Firefox 2.0. "Play"-knappen kommer opp, men får aldri sett noe av traileren. Lenke til kommentar
operg Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bruker samme oppsett som deg saXin, men får spilt av filmen helt fint. Rare greier. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Erm...vel..videoen i seg selv så jo ok ut, men har ikke store troa på at spillet blir like bra 8525609[/snapback] Helt enig, har ikke sett noen spill som har vert like bra som en slik tidlig video Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis dette blir en tredjedel så tøft som det var i videoen så kommer jeg til å sitte i ekstase helt til det er runda for tredje gang Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 EDGE har en artikkel på dette spillet i april nummeret sitt. Basert på bøker som desverre ikke er oversatt fra polsk til engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg