Gå til innhold

hvilken muskler er du mest førnøyd med?

Anbefalte innlegg

Kopierer malen til Zethyr, siden han var så flink :)

Mest fornøyd med å trene: Triceps og bryst. Får god kontakt og greier ta meg helt ut i de nevnte musklene, og føler dermed at jeg får mye bedre trening. Er også bevegelsesbaner som ikke føles helt på jordet. (pushdowns, franskpress/hantelpress, cable crossover)

Mest fornøyd med følelsen i etter trening: Triceps og biceps. Ingenting er så godt som å måtte åpne døra til garderoben med et skulderpress siden armene bare henger rett ned.

Mest fornøyd med utseendemessig: Nakke og skuldre. Har relativt stor nakke og trives godt med den. Triceps er på vei opp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kopierer malen til Zethyr, siden han var så flink :)

8535094[/snapback]

Gjør det jeg også.

Mest fornøyd med å trene: Triceps og skuldre. Dette er fordi jeg føler at så og si alltid har litt fremgang.

Mest fornøyd med følelsen i etter trening: Ingenting er som at man har trent bena så man ikke klarer gå ned trapper, desverre så får jeg ikke dette til lenger. Ellers står biceps høyt oppe siden den får fortere en "pumpa" følelse.

Mest fornøyd med utseendemessig: Egentlig ikke fornøyd med noen fordi jeg har litt for høy fettprosent og litt for lite muskler. Skal noen nevnes så er det vel legmuskelene. Men har trua så blir nok bra med tiden. :thumbup:

Endret av hds
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mest fornøyd med å trene: Rygg og bein.

Mest fornøyd med følelsen i etter trening: Bein og biceps.

Mest fornøyd med utseendemessig: Rygg.

Er ikke stor, men svarer likevel.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Mest fornøyd med å trene: Rygg, føler at jeg får dratt på skikkelig.

Mest fornøyd med følelsen i etter trening: Ingen spesielle, skuldre kanskje

Mest fornøyd med utseendemessig: Rompa og underarmene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...