Gå til innhold

hvilken muskler er du mest førnøyd med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du som kaller deg Bodybuilder burde jo vite at en hobby eller profesjonell kroppsbygger aldri blir fornøyd med musklene sine! ;) Men joda, er jo noen som ser bedre ut en andre, så mine blir: litt brystmusklene kanskje? er langt igjen, men liker genene mine der kan man si, kan se at det er potensiale

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar
Jeg er tynn, så det er lett for meg å få bra utpregede muskler :D Har for øyeblikket en six pack under oppseiling

8524267[/snapback]

doh.. hva skal du med six-pack? Jeg går heller for skikkelig fat-øl :!:

Men den ene bisepsen min skiller seg ut tror jeg. Høyre-armen :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Kølla.

Den er enorm og alltid klar for aksjon :)

8529418[/snapback]

Doh! Det var det jeg skulle si når jeg så tittelen!

Men kan jo ikke lyve, så ja; Kølla...

8529438[/snapback]

Penisen er et svampelegeme, og ikke en muskel.

OnTopic: Blir nok ryggen og Brystet det...

Lenke til kommentar
Siden jeg er tynn er det lettere å holde seg deilig.

8529716[/snapback]

Tynn og deilig behøver ikke ha noen klar og entydig relasjon, er fint å ha litt kjøtt på kroppen.

Mest fornøyd med å trene: Triceps, skuldre, øvre rygg.

Mest fornøyd med følelsen i etter trening: Bryst, nedre rygg, bakside lår.

Mest fornøyd med utseendemessig: Antakeligvis mageregionen når den mister fettlaget om 13-14 måneder, da den er symmetrisk og fin. Brystet har også potensiale utseendemessig selv om det mangler fullstendig på styrkemessig økning. Ryggen er litt usymmetrisk og bena har jeg ikke så god peiling på da ikke musklene er så tydelige.

Lenke til kommentar
Ingenting enda  :hrm:

8533030[/snapback]

"Mest fornøyd med", da vil det være merkelig å svare "ingenting". Selv om du gir alle dine muskelgrupper dårlige vurderinger er det merkelig om alle er nøyaktig like dårlig. Og du må prøve å se på potensiale også når du vurderer.

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd med ryggen min, eneste muskelgruppen jeg føler jeg faktisk er litt sterk i. Kommer ikke til å være fornøyd med brystene mine før jeg har disse platene, men til nå så skylder jeg på genene mine for dårlig utplasserte muskelfester :p Ellers er det koselig å høre at jeg har fått litt fremgang på tricepsene mine.

Lenke til kommentar
Ingenting enda  :hrm:

8533030[/snapback]

"Mest fornøyd med", da vil det være merkelig å svare "ingenting". Selv om du gir alle dine muskelgrupper dårlige vurderinger er det merkelig om alle er nøyaktig like dårlig. Og du må prøve å se på potensiale også når du vurderer.

8533064[/snapback]

Hehe joda.. hmm. biceps'n er ikke så gale.. jobber på spreng med

brystkassa men har ikke mange kilo å bygge på så, tar sin tid :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...