Formica Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Monterte min første pc for en uke siden. Jeg klinte til med arctic silver på denne thermal paden og har ikke hatt problemer med det siden, men vil det bli det? Temperaturen etter noen timer med battlefield er 42-42 grader. Har p2,4. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Lite sannsynlig at det skal bli det. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Feil 1) Ikke både terminal og kjølepasta. Det er enten eller. Feil 2) Du skal ikke kline på kjølepasta. Ha på så lite som mulig, og for all del; sørg for at begge flater er rene for fett og annet skitt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Lite som mulig? Det er litt feil. Det skal være nok til og fylle gropene i Ribba og CPU. Da skal man ikke ha så lite som mulig. Man kan godt ta så mye at det tyter LITT utenfor. Da vet man at det er meget god kontakt mellom de 2flatene. Lenke til kommentar
Formica Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Takker for alle svar. Tror jeg lar det bli som det er, og heller velger en av delene neste gang. Så det er ok med en cpu temp på 42-43 grader? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Er ikke noe særlig mye det. Virker faktisk veldig lavt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå