Joachim_F Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 God of War II har ankommet Norge, og nedslaktingen av mytologiske Hellas fortsetter i kjent stil. Les mer Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ser lekkert ut! God of War 1 var vertfall helt sinnsykt morro å spille gjennom Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva skal til for at det skal få 10/10, tvilsomt at noen spill kommer i nærheten av dette noengang. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Høres ut som litt After Eight snacks til en konsoll på vei ut døra, men som tydeligvis ikke vender halen til men heller glefser med sine gamle tenner og viser sitt. Når man ser hva PS2 klarer etter 7 år på markedet kan man begynne å vurdere om PS3 snart kommer med jackin module for Matrix system. Ser i alle fall ufattelig lekkert ut. Selv om jeg fremdeles plages i God of War tror jeg ikke det skal bli lenge før Kratos vekkes til livet, fullføres, vekkes til livet igjen og fullføres på nytt (i GoW 2). Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 faen heller. jeg må se å bli ferdig med 1ern før jeg kjøper 2ern. kjøpte akkurat 1ern på billigsalg haha. digga slutta på anmeldelsen "her får vi nok blod og gørr til å kunne fylle Mjøsa flere ganger". :!: Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Holder på nå og nærmer meg slutten dag for dag. Noe så sinnsykt morsomt! For alle som har en PS2 og litt verdighet i kroppen, pell dere på absoluttspill og bestill og få det i posten i morgen Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 De første timene i GoW2 må være de beste jeg noen gang har spilt, wow for en start på festen . Resten av spillet er bare perfekt blansert i forhold til slåssing/utforsking/gåte løsing. Vil faktisk si det er bedre enn orginalen Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 heh, trodde Toreal plutselig mente Gears of Wars, og ikke God of War Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 æsj, angrer på at jeg solgte PS2'en min nå! Gief money til PS3 Lenke til kommentar
RabiZ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vet ikke om det er riktig post og spørre om dette, men vil dette spille komme til Xbox360 eller pc noen gang? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Det vil sannsynligvis aldri komme til Xbox 360, PC eller Wii. Det er Sony som har laget spillet, og de prioriterer naturlig nok sine egne plattformer. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Spillet er tvers igjennom genialt. De som har en PS2 bør kjøpe det (og eneren) asap. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Der var det gjort, jeg velger GoW2 framfor eksamen. Hvem trenger ingeniører uansett? Jeg vil lage musikk Hva er forresten forskjellen mellom vanlig og special edition? Endret 3. mai 2007 av Bunder Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Der var det gjort, jeg velger GoW2 framfor eksamen. Hvem trenger ingeniører uansett? Jeg vil lage musikk Hva er forresten forskjellen mellom vanlig og special edition? 8527892[/snapback] Min special edition har en bonus-disk med noe greier på, vet ikke helt hva det er på den. Men det første spillet hadde jo bonusbaner, så det er lov til å håpe på dette her også. Stay in school! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg må si, beklager språkbruket, at det er FAEN med så unødvendig at dette spillet kommer i eksamenstiden/russetiden Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Spillet er tvers igjennom genialt. De som har en PS2 bør kjøpe det (og eneren) asap. 8527702[/snapback] Og de med PS3 siden grafikken blir betydelig bedre Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kjøpte meg GoW 1 for noen dager siden og må si at jeg elsker det! Er et av det beste spillet jeg har spillt, ser velig fram til og skaffe meg GoW 2 nå Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Helt genialt spill. En av de få (om ikke første gangen ) jeg føler at en oppfølger er bedre enn det første spillet. Følger forresten med en DVD med Behind-the-scenes, intervjuer osv i Special Edition. (Takk til absoluttspill.no som gjorde at jeg fikk denne på mandag^^) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Selv om jeg bare låner en PS2 om dagen så vurderer jeg å kjøpe dette spillet. Lånte PS2'en kun for å spille God of War og når det spillet snek seg inn på topp3 spill gjennom tidene for min del så frister nummer 2 i rekken særdeles mye. Kan det spilles på PS3? Vurderer å kjøpe PS3 senere og da hadde det jo ikke gjort noe hvis GoW2 fungerer på den. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 jeg har spilt eneren og FUllført.. det beste spille jeg har noen gang spilt på Ps2 og Fullført for en gang skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg