christdi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei. Jeg har problemer med en dropdown meny i Firefox. Det fungerer fint i Internet Exolorer, men ikke i Firefox. Nedenfor er scriptet. <select onchange="window.location.href(this.options[this.selectedIndex].value); this.selectedIndex=0;" class=form><option>Choose Page</option> PHP <?php $myFiles=array(); $homedir = "filer/encyclopedia"; $dir = opendir("$homedir"); while(FALSE !== ($file = readdir($dir))) { if($file=="."||$file==".."||$file=="vis"||$file=="encyclopedia.php"||ereg("txt|example", $file)) { } else { $myFiles[] = "$file"; } } closedir($dir); $teller = count($myFiles); sort($myFiles); reset($myFiles); foreach($myFiles as $value) { echo "<option value=index.php?cat=filer/encyclopedia/$value>".ucfirst(substr($value,0,-4))."</option>"; } echo "</select> "; echo "$teller files"; ?> Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 "Error Console" i FF forteller deg antagelig akkurat hva som ikke fungerer - kan du eventuelt sette oppe en *live* eksempelside? Lenke til kommentar
christdi Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Bare gå til siden : http://www.dillner.net/administrator/index...ncyclopedia.php og prøv å velge en av sidene fra nedtrekksmenyen. Det fungerer ikke til meg i Friefox, men det fungerer i Internet Explorer. Problemet er at jeg ikke har Internet Explorer lenger da jeg har gått over til MAC for tiden. Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fungerte fint her, bruker Windows XP + FireFox 2.0.0.3. Vet ikke om det er en feature eller feil, men det valgte elementet er ikke markert etter postback. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Den "fungerer" her, i både FF2.0.0.3 og Opera9.20 på Ubuntu 7.04 - Kan det hende det er et Apple-relatert symptom? Med "fungerer" mener jeg at når jeg velger noe i dropdown, går nettleseren til en ny side, med ny info som ser ut til å samhøre med valget jeg gjorde - dette er vel riktig? Endret 3. mai 2007 av Kagee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå