Tronderbart Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da er vi uenige. Du velger selv om du liker taco, taco er i grunn ganske godt 8524892[/snapback] Haha. Nei. Kjære deg, nei. 8524895[/snapback] Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da er vi uenige. Du velger selv om du liker taco, taco er i grunn ganske godt 8524892[/snapback] Haha. Nei. Kjære deg, nei. 8524895[/snapback] Hvorfor ikke? 8524902[/snapback] Hvorfor ikke? Det er da klart. Velg et produkt du ikke liker, og velg å like det. Hvis du får dette til, så har du motbevist meg. Mens du først er i gang kan du velge å bli homofil en liten stund, for deretter å velge å gå tilbake igjen. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Da er vi uenige. Du velger selv om du liker taco, taco er i grunn ganske godt 8524892[/snapback] Haha. Nei. Kjære deg, nei. 8524895[/snapback] Hvorfor ikke? 8524902[/snapback] Du liker taco hvis hjernen din trives med signalene fra smaksløkene. Hvis du ikke liker det, kan man trene seg opp til å like det, det er sant. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da er vi uenige. Du velger selv om du liker taco, taco er i grunn ganske godt 8524892[/snapback] Haha. Nei. Kjære deg, nei. 8524895[/snapback] Hvorfor ikke? 8524902[/snapback] Hvorfor ikke? Det er da klart. Velg et produkt du ikke liker, og velg å like det. Hvis du får dette til, så har du motbevist meg. Mens du først er i gang kan du velge å bli homofil en liten stund, for deretter å velge å gå tilbake igjen. 8524908[/snapback] Det var derfor jeg valgte å sammenlikne det med taco Så da er vi egentlig enige, bare ikke på definisjonen av valg, eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ser ikke helt poenget med å inkludere ting man ikke aktivt kan velge. Man kan ikke smake taco og bestemme seg for om man liker det eller ikke, man kan bare reagere på smaken og enten like det eller ikke. Sammenlign dette med å prioritere utdanning (ved å f eks flytte til en annen by og studere) framfor kjærlighet (kjæresten bor i byen man bor i nå og kan ikke flytte med deg). Da snakker vi aktivt valg. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) SteffyPants: Jeg ser ikke poenget i det jeg heller. Det er ikke et bevisst valg, men hvilke valg er ubevisste og hva er ubevisste valg. Valg var kanskje feil ord i denne sammenhengen :/ EDIT: Ro ro ro din båt, ta din åre fatt vuggende vuggende vuggende vuggende, over kattegatt. Jeg tror jeg er nødt til å legge meg nå jeg XD Valg var feil ord å bruke, ja... Endret 2. mai 2007 av Tronderbart Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 1. Reprodusksjon.2. Utdanning 3. Leve livet på en måte som tilfredstiller deg. 4. Oppleve mest mulig. 5. Sørge for at du blir husket. Det er mine fem. 8523650[/snapback] det du ramset opp der, var dine mål + livets gang blandet. Og hvorfor er det et så viktig mål å sørke for at man blir husket? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hører ikke denne til i Relligion og Livssyn-forumet? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Og hvorfor er det et så viktig mål å sørke for at man blir husket? 8525200[/snapback] Tenk så jævlig å ligge i graven og tenke på at ingen husker deg! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Og hvorfor er det et så viktig mål å sørke for at man blir husket? 8525200[/snapback] Tenk så jævlig å ligge i graven og tenke på at ingen husker deg! 8525231[/snapback] Tror ikke akkurat du tenker så mye på det når du er dæv. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Dame kan man lett kvitte seg med og skaffe seg ny av. Utdanning tar lengre tid. 8524788[/snapback] Er ikke eni der, tok meg ørten år å finne den perfekte dama, hva er sjangsen for at du finner ei som er likens? Men en ting er sikkert, kvinnfolk ødelegger livet ditt 1. Gjør det du føler for 2. Kjærlighet 3. Familie 4. Venner 5. Bli husket Endret 3. mai 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Da er vi uenige. Du velger selv om du liker taco, taco er i grunn ganske godt 8524892[/snapback] Ok, hva er det verste du vet? Ta ett valg og bestem deg for å like det, se om det funker Man velger ikke hva man liker med mat, og ikke legning heller.. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 tok meg ørten år å finne den perfekte dama Så ille er det da ikke hvis du har funnet drømmedama i en alder av 19 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jo er ganske ille med tanke på at hun blir borte fra september, flytter til utlandet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg vil nok si at valget mellom å ta selvmord og ikke er ganske viktig, men det er jo også bare et alternativt valg. Du må jo ikke Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 det du ramset opp der, var dine mål + livets gang blandet. Og hvorfor er det et så viktig mål å sørke for at man blir husket? 8525200[/snapback] Dette har blitt nevnt tidligere i tråden, jeg misforsto litt. Og hvorfor er det viktig å bli husket? Jeg vet ikke, men jeg synes det hadde vært fint om tippoldebarna mine viste hvem jeg, og hvor de kommer fra. Jeg synes det hadde vært fint å bli husket. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Joda, alle synes nok det hadde vert hyggelig, men det er flere forskjellige måter å bli husket på. hvis alle i verden hadde brydd seg så mye om å bli husket, ville det vert kaos. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) THE BLUE PILL, OR THE RED PILL, NEO? Nei, bare spøker. Legning Religion Utdanning Interesser Venner Endret 3. mai 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 1. Familie 2. Venner 3. Utdanning 4. Kjærlighet 5. Reproduksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå