Drillo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ikke lett å si! Men jeg vil si at valg av utdanning er overlegent viktigst. Deretter blir det vanskeligere... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 1. Reprodusksjon. 2. Utdanning 3. Leve livet på en måte som tilfredstiller deg. 4. Oppleve mest mulig. 5. Sørge for at du blir husket. Det er mine fem. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hmmm.... går da ikke ann å rangere slikt ? 1 Valg av hår? 2 lær eller dongeri? 3 hetrofil eller homofil? 4 Bart elelr skjegg? 5 Gitar elelr trommer? hvertfall mine viktigste:P haha Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 1. Reprodusksjon.2. Utdanning 3. Leve livet på en måte som tilfredstiller deg. 4. Oppleve mest mulig. 5. Sørge for at du blir husket. Det er mine fem. 8523650[/snapback] spurte etter livets 5 vigtigste valg ikke 5 viktigste ting i livet. men.. enig med deg på mange punkter 1: Reproduksjon 2: Valg av jobb 3: Valg av venner 4:valg av kjæreste 5:Utdanning tror ikke det er noe i verden som endrer så mye som reproduskjon Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 tror ikke det er noe i verden som endrer så mye som reproduskjon 8523935[/snapback] Så sant, så sant. Det er trossalt den eneste grunnen til at vi er her. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) tror ikke det er noe i verden som endrer så mye som reproduskjon 8523935[/snapback] Så sant, så sant. Det er trossalt den eneste grunnen til at vi er her. 8523965[/snapback] Litt kjipt at det er den eneste grunnen også da... Endret 2. mai 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt kjipt at det er den eneste grunnen også da... 8523976[/snapback] Det kan jeg være enig i, men la oss ikke dra opp denne diskusjonen her. Det finnes egne tråder for denne diskusjonen på RFL. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt kjipt at det er den eneste grunnen også da... 8523976[/snapback] Det kan jeg være enig i, men la oss ikke dra opp denne diskusjonen her. Det finnes egne tråder for denne diskusjonen på RFL. 8523999[/snapback] Så sant så sant ! Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 1. Legning 2. Prevangsjon 3. Reproduksjon 4. Utdanning 5. Omgangskrets ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 1. Innstilling til livet 2. Kjærlighet 3. Familie 4. Venner 5. Bruk av fritid Utdanning og jobb kommer lenge etter. Man kan være lykkelig/ulykkelig til tross for god/dårlig jobb. Det viktigste er hva man kommer hjem til. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 tror ikke det er noe i verden som endrer så mye som reproduskjon 8523935[/snapback] Så sant, så sant. Det er trossalt den eneste grunnen til at vi er her. 8523965[/snapback] Litt kjipt at det er den eneste grunnen også da... 8523976[/snapback] Nei, hvorfor det? Da kan du jo bestemme menings med livet selv! Reproduksjon er meninga med livet biologisk sett, men vi mennesker har på en måte delvis klart å frigjøre oss fra et dyrisk liv. Livene våre minner om alt annet enn en evig kamp for overlevelse, mat og sex. Eller kanskje ikke... Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 1. Innstilling til livet2. Kjærlighet 3. Familie 4. Venner 5. Bruk av fritid Utdanning og jobb kommer lenge etter. Man kan være lykkelig/ulykkelig til tross for god/dårlig jobb. Det viktigste er hva man kommer hjem til. 8524745[/snapback] Dame kan man lett kvitte seg med og skaffe seg ny av. Utdanning tar lengre tid. Men har man først fått fire unger, hus og bil, er det noe annet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ser ikke akkurat på "å kvitte seg en dame og skaffe seg ny" som særlig relevant når man snakker kjærlighet. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ser ikke akkurat på "å kvitte seg en dame og skaffe seg ny" som særlig relevant når man snakker kjærlighet. 8524829[/snapback] Jeg mener at det er ikke krise om du har en dårlig dame. Bare å kaste henne og skaffe seg ny. Utdanning er det verre med. Sånn sett er utdanning viktigere enn kjæreste. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Utdanning og jobb kommer lenge etter. Man kan være lykkelig/ulykkelig til tross for god/dårlig jobb. Det viktigste er hva man kommer hjem til. 8524745[/snapback] absolutt enig med deg Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da kan vi like så godt få oss en definisjon på "viktig valg". Jeg vil si det er de valgene som har størst innvirkning på livet ditt. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Da kan vi like så godt få oss en definisjon på "viktig valg". Jeg vil si det er de valgene som har størst innvirkning på livet ditt. 8524857[/snapback] Legning er jo ikke et valg du gjør selv, da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ser ikke akkurat på "å kvitte seg en dame og skaffe seg ny" som særlig relevant når man snakker kjærlighet. 8524829[/snapback] Jeg mener at det er ikke krise om du har en dårlig dame. Bare å kaste henne og skaffe seg ny. Utdanning er det verre med. Sånn sett er utdanning viktigere enn kjæreste. 8524847[/snapback] Kjæreste og kjærlighet er heller ikke det samme. Snakker vi lykke så er jeg heller lykkelig fattig enn ulykkelig rik. Jeg har satt dem opp i prioritert rekkefølge etter hva jeg hadde ofret først. Jeg hadde gitt opp jobben og utdanningen for familien og venner, samtidig som jeg heller er lykkelig innstilt og alene framfor å være gift med familie uten å kunne se lyst på det. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da kan vi like så godt få oss en definisjon på "viktig valg". Jeg vil si det er de valgene som har størst innvirkning på livet ditt. 8524857[/snapback] Legning er jo ikke et valg du gjør selv, da. 8524873[/snapback] Da er vi uenige. Du velger selv om du liker taco, taco er i grunn ganske godt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da er vi uenige. Du velger selv om du liker taco, taco er i grunn ganske godt 8524892[/snapback] Haha. Nei. Kjære deg, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå