hemo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Skal setta i hop ein stille (helst lydlaus) Vista-PC som primert skal brukast til videoredigering. Tenkte å starta med 2 x 500 GB (ikkje RAID). Ser det her ut til å vera ein god plass å starta: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=46604 Det er kanskje litt råflott PSU og kasse? Hjelp!? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Pluss/minus åtta tusen. Stabil maskin med lite støy, er viktigare enn høg yteevne. Kluet er vel å finna rett produkt.. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Tid har passert, og endeleg fekk eg fingen ut og bestillte: Det blei ein selgar på Komplett.no som satte det i hop, og eg kjem til å bygga maskina sjølv. Det blir spennande å sjå om dette forblir lydlaust ;-) Lenke til kommentar
hemo Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Eg veit ikkje om det er nokon som les denne tråden, men i tilfelle nokon skulle sjå lista av deler å lura på å herma, kan eg sei at komplett.no no fekk denne epostmeldinga frå meg: Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet CPU-kjølaren er ikkje lydlaus, men ganske stille.250 mm-vifta i kabinettet (APLUS Case XClio 2) har eit såpass kraftig moment (sjølv når den går på lavast fart) at den skapar resonans. CPU-vifta er såpass høg at kabinettvifta eigentleg ikkje får plass. Pga. plastkassen rundt kabinettvifta, tar ikkje viftebladene borti toppen av Zalma-kjølaren, men det heile står i spenn. Eit dårleg val av deler, mao! Ut over dette lagar dei to WD Caviar SE16-diskane ein del lyd, som kan forbetrast ved å montera dei i gummifester i eit meir stillegåande (lyd-isolert) kabinett. APLUS-kassen hadde plastfester til diskane som fungerte særs dårleg. Diskane satt ikkje heilt fast ved hjelp av plastfestene, så eg brukte skruer i staden. Dette fekk diskane til å sitja fast, men i forhold til lyd, var det ikkje godt nok. Synd! Skulle tru kva vi gjor feil for å koma så her dårleg ut? La vi kanskje for lite pengar i pottens utgangspunkt? Ville vi kome i mål om vi satsa i eit anna pris-skikt? Om det er nokon som likevel les denne tråden, blir eg glad for evt. kommentar og tilbakemelding rundt dei avsluttande spørsmåla. Er det kanskje ikkje mogeleg å nå målet om "lydlaus" PC til videoredigering? Oppdatering: Der fekk eg eit bra tips frå ein annan leverandør: På Clas Ohlson og liknende butikker (sikker biltema også) kan du kjøpe O-ringer i gummi. Setter du disse mellom vifta og kabinettet før du skrur inn vifta så forsinner det aller meste av resonansen. Endret 5. juni 2007 av hemo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå