Blabla1 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Må nesten le litt her, for så mye avanserte greier på ett så lett svar skal man lete lenge etter - Spiderman 3 - Raivbow Six Vegas Begge disse spillene er porta fra konsoll, R6:V er dårlig porta fra konsoll om jeg må få si det selv, og Spiderman 3 er enda værre. Derfor får du dårlig ytelse, og Spiderman støtter forresten ikke noen form for sli Så du får bare utnyttet ene kjernen din på GPU'en din 8539745[/snapback] Hehe, sant. (kan sikkert stenge denne tråden) jeg kommer ikke til å henge her mer såfall. 8539773[/snapback] Du har uansett et problem med hardwaren din! Hvordan er ytelsen i andre spill da? 8542830[/snapback] Veldig bra på f.eks S.T.A.L.K.E.R . Full grafikk = 60 fps! Endret 6. mai 2007 av Zonked223 Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du slår av vert. synk ved å: Høyreklikk på skrivebordet- trykk på egenskaper- trykk på instillinger- Avansert- trykk der det står navnet på skjermkortet ditt - så finner du det på ytelses og kvalitetsinstillinger- Finn vert. synk i listen og sett den på av. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du slår av vert. synk ved å: Høyreklikk på skrivebordet- trykk på egenskaper- trykk på instillinger- Avansert- trykk der det står navnet på skjermkortet ditt - så finner du det på ytelses og kvalitetsinstillinger- Finn vert. synk i listen og sett den på av. 8549528[/snapback] Yess Takk skal du ha, har en stund lurt på åssen jeg slår av dette Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Må nesten le litt her, for så mye avanserte greier på ett så lett svar skal man lete lenge etter - Spiderman 3 - Raivbow Six Vegas Begge disse spillene er porta fra konsoll, R6:V er dårlig porta fra konsoll om jeg må få si det selv, og Spiderman 3 er enda værre. Derfor får du dårlig ytelse, og Spiderman støtter forresten ikke noen form for sli Så du får bare utnyttet ene kjernen din på GPU'en din 8539745[/snapback] Hehe, sant. (kan sikkert stenge denne tråden) jeg kommer ikke til å henge her mer såfall. 8539773[/snapback] Du har uansett et problem med hardwaren din! Hvordan er ytelsen i andre spill da? 8542830[/snapback] Veldig bra på f.eks S.T.A.L.K.E.R . Full grafikk = 60 fps! 8548984[/snapback] I såfall er det veldig bra. Du får mye bedre ytelse enn meg. (har selv 8800GTX) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå