Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dårlig FPS til å være denne hardwaren?

Anbefalte innlegg

Må nesten le litt her, for så mye avanserte greier på ett så lett svar skal man lete lenge etter :p

- Spiderman 3

- Raivbow Six Vegas

Begge disse spillene er porta fra konsoll, R6:V er dårlig porta fra konsoll om jeg må få si det selv, og Spiderman 3 er enda værre.

Derfor får du dårlig ytelse, og Spiderman støtter forresten ikke noen form for sli ;) Så du får bare utnyttet ene kjernen din på GPU'en din ;)

8539745[/snapback]

Hehe, sant. (kan sikkert stenge denne tråden) jeg kommer ikke til å henge her mer såfall.

8539773[/snapback]

Du har uansett et problem med hardwaren din! :hmm:

Hvordan er ytelsen i andre spill da?

8542830[/snapback]

Veldig bra på f.eks S.T.A.L.K.E.R . Full grafikk = 60 fps!

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du slår av vert. synk ved å:

Høyreklikk på skrivebordet- trykk på egenskaper- trykk på instillinger- Avansert- trykk der det står navnet på skjermkortet ditt - så finner du det på ytelses og kvalitetsinstillinger- Finn vert. synk i listen og sett den på av.

Lenke til kommentar
Du slår av vert. synk ved å:

Høyreklikk på skrivebordet- trykk på egenskaper- trykk på instillinger- Avansert- trykk der det står navnet på skjermkortet ditt - så finner du det på ytelses og kvalitetsinstillinger- Finn vert. synk i listen og sett den på av.

8549528[/snapback]

Yess :thumbup:

Takk skal du ha, har en stund lurt på åssen jeg slår av dette ;)

Lenke til kommentar
Må nesten le litt her, for så mye avanserte greier på ett så lett svar skal man lete lenge etter :p

- Spiderman 3

- Raivbow Six Vegas

Begge disse spillene er porta fra konsoll, R6:V er dårlig porta fra konsoll om jeg må få si det selv, og Spiderman 3 er enda værre.

Derfor får du dårlig ytelse, og Spiderman støtter forresten ikke noen form for sli ;) Så du får bare utnyttet ene kjernen din på GPU'en din ;)

8539745[/snapback]

Hehe, sant. (kan sikkert stenge denne tråden) jeg kommer ikke til å henge her mer såfall.

8539773[/snapback]

Du har uansett et problem med hardwaren din! :hmm:

Hvordan er ytelsen i andre spill da?

8542830[/snapback]

Veldig bra på f.eks S.T.A.L.K.E.R . Full grafikk = 60 fps!

8548984[/snapback]

I såfall er det veldig bra.

Du får mye bedre ytelse enn meg. (har selv 8800GTX)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...