Gå til innhold

Er det virkelig nødvendig å drøye?


Anbefalte innlegg

Ja bestile noe rask i går kveld på komplett men orden står fremdeles om "åpen"/ikke sendt/whatever men poenget er: har de virkelig så mange ordrer at det tar dem mer enn en dag å få sendt ut alle? :dontgetit:

Endret av andhou
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja bestile noe rask i går kveld på komplett men orden står fremdeles om "åpen"/ikke sendt/whatever men poenget er: har de virkelig så mange ordrer at det tar dem mer enn en dag å få sendt ut alle? :dontgetit:

8523533[/snapback]

 

Komplett har til enhver tid ca. 6000 forskjellige produkter på lager.

 

De sender i snitt ut ca. 2800 sendinger hvert døgn.

 

I løpet av et år selger Komplett i overkant av 50.000 komplette PC'er.

 

Ca. 15.000 av disse PC'ene er selvbygde PC'er som monteres av Komplett.

 

Hos komplett jobbes det 3 skift og det er folk på jobb helgene. Bare på lageret jobber det ca. 160 personer.

 

Tror du de har lite å gjøre hos Komplett..?

Endret av Valotunk
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om hvor mye de har å gjøre eller om de bygger om lageret? Jeg personlig driter en lang i hva grunnen er. Det er en nettbutikk jeg bruker fast som tilfredstiller mine behov, og det er langt ifra store mektige Komplett som har så veldig mye å gjøre på det fantastisk nye store lageret som ikke ennå klarer å gjøre jobben raskt nok. Nei, klarer man ikke å hevde seg i teten når det gjelder leveringstid/ekspederingstid kan man bygge ut og ansette flere folk. Det kalles å tilpasse seg kundemassen. Jeg snakker ikke bare ut ifra denne posten, men mange erfaringer jeg har selv og de rundt meg.

Lenke til kommentar

Er nå kanskje litt at man betaler så det svir og kanskje forventer LITT fortgang i saker og ting...

 

Uansett, ingenting er bedre reklame enn en fornøyd kunde, og ingenting er dårligere reklame enn en misfornøyd kunde...

Lenke til kommentar

Mitt innlegg var skrevet med bakgrunn i alt for mange ordre som ikke blir sendt før tidligst etter 2-3 virkedager når alt er på lager. DET er ikke å forvente for mye å synes at det er for lang tid. Klarer man ikke å sende ting innen 24 timer/1 virkedag pluss/minus noen timer har man i mine øyne ikke tilpasset seg kundemassen godt nok.

Lenke til kommentar
Er nå kanskje litt at man betaler så det svir og kanskje forventer LITT fortgang i saker og ting...

 

Betaler så det svir...?

 

Hvis du virkelig vil betale så det svir så er det bare å stille opp hos nærmeste lokale datasjappe, Elkjøp eller Expert. Da får du også varen umiddelbart.

 

Alle som syter og klager på noen få dagers leveringstid har tydeligvis ikke opplevd postordre slik det var for få år siden. Da var leveringstid på 2-3 uker absolutt ingen sjeldenhet.

 

Webshoppene for PC utstyr og elektronikk i dag har gjort oss forbrukere borskjemte med enormt utvalg, lavere priser og rask levering. Hvilke andre bransjer har en såpass effektivitet?

Lenke til kommentar

Her snakkes det ikke om LEVERINGSTID, men EKSPEDERINGSTID. Det vil si hvor lang tid det tar fra en eller flere ting er bestilt til det er pakket og SENDT, IKKE MOTTATT. Posten eller andre transportører av post har ikke noe som helst med saken å gjøre her.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Såda gutter og jenter, ikkje nødvendig å hisse seg opp over dette her. Gløym no ikkje første punkt i retningslinjene:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Eit innlegg er sletta og personangrep fjerna.

Lenke til kommentar

man betaler jo en god del mindre får litt dårligere leveringstid...

vil du ha varen ASAP bør du kjøpe til 3X prisen på hva komplett tar, på din lokale IT-butikk, og da får du det med en gang...

er veldig vanskelig å holde både servicen på topp og prisen på bunn(ikke at komplett har dårlig service men), også når det er mye pågang i butikken.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Er du ikke fornøyd bruk en annen butikk. Ikke vits å gape over at de ikke er raske nok for deg. Da kan du bare handle et annet sted.

 

Komplett gjør nok sitt beste. så det er klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...