skolmo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei, har tentamen i produksjon og overføring i morgen. Vi fikk forberedelsen fra en eksamensoppgave fra 2005. Vi kom fram til at et av spørsmålene (i hvertfall) handla noe om å beregne ytelsen på en transformator. Det er jeg utrolig dårlig på, så lurte på om noen kunne forklare meg hvordan man beregner ytelser? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det står i læreboken din. Det er veldig lett faktisk, hvis du gidder å studere litt og pugge noen få formler. Jeg hadde selv faget i 2006. Lenke til kommentar
skolmo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Det står i læreboken din. Det er veldig lett faktisk, hvis du gidder å studere litt og pugge noen få formler. Jeg hadde selv faget i 2006. 8523565[/snapback] Jeg veit at det står der. Og jeg studerer så godt jeg kan og pugger og skriver ned formlene på forberedelsesarket, men jeg kjønner ikke hva jeg skal bruke hvor. Derfor gir det ingen mening for meg hva som står der! Så har ingen ting med å ikke gidde å gjøre... Dette er et problem nesten hele klassen har, mye pga at læreren så og si aldri er der. og når han først er det gjør han ingen ting Endret 2. mai 2007 av skolmo Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Høres ut som læreren jeg hadde. Håper du ikke gikk på samme skole som meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå