Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få tilbake en venn?

Gjest Gjest_Will_*

Anbefalte innlegg

Da får du ta å besøke han. Og kreve at han snakker med deg. Og hvis han nekter kan du hvertfall spørre moren hvordan det går, og eventuelt forklare deg får henne, som mest sannsynlig forteller det videre. Det kan jo være en løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Will_*

Jeg har faktisk besøkt de, men han ønsker ikke å snakke med meg . Mora sier at dette er mitt problem, og er ganske irritert på meg (han fortalte det sikkert til henne)

Lenke til kommentar

(Bare til informasjon, det er jeg som gjesteposter. Ikke noen grunn å gjesteposte i denne saken egentlig ser jeg)

Fikk nettopp en mail fra vedkommende, der han skrev bl.a at jeg "måtte brenne i helvete", nå virker det som han aldri vil tilgi meg for det jeg sa. Så ikke han på skolen idag heller... Hvis det jeg sa skal gå utover skolegangen hans, er det utrolig trist

Lenke til kommentar
Fikk nettopp en mail fra vedkommende, der han skrev bl.a at jeg "måtte brenne i helvete", nå virker det som han aldri vil tilgi meg for det jeg sa. Så ikke han på skolen idag heller... Hvis det jeg sa skal gå utover skolegangen hans, er det utrolig trist

8528749[/snapback]

Mail tilbake, og forklar deg.. Da kan han velge selv om han vil lese det eller ikke.. Og du får faktisk noe fram..

Har du prøvd forklare deg til moren? At hun får din side og?

Hva er det du har sagt egentlig :s

Lenke til kommentar

Hva jeg har sagt? Ønsker ikke gå inn på det, men oppskriften var: Sårbare punkter, banning og høyt temparement

Hvorofr skulle hun få min side? Han gjorde ingenting med meg; jeg bare begynte å kjefte han ut. Det er jo ikke noe særlig han har gjort !(bortsett fra å reagere i ettertid)

Han er jo egentlig den greieste gutten i verden

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så husker jeg ikke mye av det jeg sa, det bare rant ut masse crap. Jeg ønsker bare råd for å få han til å forstå at jeg angrer, men når han ikke vil han noen kontakt med meg, verken direkte eller indirekte så skjønner jeg at det er svært vanskelig å gi meg råd.

Lenke til kommentar

Det kan være at han sliter med selvtillit, men han jo ett veldig bra utseende med seg. Jeg vet at han mistet en del venner da han fortalte at han var homofil, og ikke gjør han det spesielt bra på skolen heller ifølge han selv. Som jeg skrev tidligere er han medlem av en konservativ menighet (Smiths venner) så det kan jo også ha en viss innvirkning , men jeg vet jo ikke det helt sikkert.

Endret av WederKrass
Lenke til kommentar
Først bør du bli enig med deg selv om du fortsatt ønsker han som venn eller ikke.... Dette virker som en diskusjon for og/eller i mot vennen din ?

Tro meg, det vil ikke få deg til å føle deg bedre om selv 90% av innleggene her holder med deg...

8523791[/snapback]

Et godt tips: Les alltid førstepost. Det mange som ikke gidder å lese alle innlegg i alle tråder, meg selv inkludert, men det å lese førsteposten burde være obligatorisk. :)

8524966[/snapback]

Godt tips... Takker! :) Skjønte antagelig ingenting jeg før du forklarte det hele for meg? Førstepost?

On Topic: Ingen av oss kjenner trådstarter og hans venn som han selv gjør, og det beste vi kan gjøre er å gi råd ut i fra egne erfaringer. Det blir uansett ikke helt rett...

Det jeg reagerer på er at temaet dukker opp her fremfor i en privat prat mellom de involverte...

For min del hadde jeg aldri hengt ut en kamerat på denne måten om jeg virkelig var opptatt av forsoning.... Hadde jeg imidlertid vært ute etter en unnskyldning og litt støtte for egne meninger hadde jeg nok brukt dette mediaet på samme måte ;)

Lenke til kommentar
Hvorofr skulle hun få min side? Han gjorde ingenting med meg; jeg bare begynte å kjefte han ut. Det er jo ikke noe særlig han har gjort !(bortsett fra å reagere i ettertid)

8528918[/snapback]

Ja din side. Det er altid to sider. din side er at du dreit deg saftig ut!!

Det er det du skal si til moren! Beklage deg får henne.. skjønner?

Lenke til kommentar

8528918[/snapback]

Ja din side. Det er altid to sider. din side er at du dreit deg saftig ut!!

Det er det du skal si til moren! Beklage deg får henne.. skjønner?

8538950[/snapback]

Ikke alle får er som i kål vet du :)

Lenke til kommentar
Tror seriøst ikke Mamma er løsningen her altså... Det handler om gjensidig respekt.... For de over 12 i det minste ;)

Edit: Luket ut noe fylleprat.....

8538985[/snapback]

Hvis han ikke får snakke men han, så sa jeg at han kunne kanskje forklare seg litt får moren. Sånn at hun kanskje kunne snakke med han. Det har ikke noe med respekt å gjøre. Han vil jo forklage og beklage seg. Men hvis han ikke vil snakke med han så må han jo prøve noe annet!

Lenke til kommentar
Tror seriøst ikke Mamma er løsningen her altså... Det handler om gjensidig respekt.... For de over 12 i det minste ;)

Edit: Luket ut noe fylleprat.....

8538985[/snapback]

Hvis han ikke får snakke men han, så sa jeg at han kunne kanskje forklare seg litt får moren. Sånn at hun kanskje kunne snakke med han. Det har ikke noe med respekt å gjøre. Han vil jo forklage og beklage seg. Men hvis han ikke vil snakke med han så må han jo prøve noe annet!

8539018[/snapback]

Hmmm.... Nå snakker du om å ta ansvar å ha litt ryggrad? De fleste av oss tar avstand fra det pga. av bekjente svakheter... Snakker selvsagt om såkalte mannfolk... :)

Lenke til kommentar
Ikke alle får er som i kål vet du :)

8539016[/snapback]

Hæ? det skjønte jeg lite av..

8539055[/snapback]

Får i kål liksom? :)

8539070[/snapback]

Ja? Jeg skjønner fremdeles ikke poenget ditt.. :hmm:

Hmmm.... Nå snakker du om å ta ansvar å ha litt ryggrad? De fleste av oss tar avstand fra det pga. av bekjente svakheter... Snakker selvsagt om såkalte mannfolk... :)

8539052[/snapback]

Skjønte ikke noe av det heller jeg :p

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Hmmm... Håper ikke det betyr at du gikk glipp av det :)

Det var utrolig dumt :)

Er ikke vant til at folk spør når jeg dummer meg ut, og forsikrer om at uansett hvor dum kan jeg uansett bli verre ;-)

Alle dere andre... Glem det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...