Gjest Gjest_Will_* Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei Jeg er en homofil gutt på 16 år, og har (hadde) en veldig god venn. Vi to går på samme VGS. Han er også homofil, og på samme alder på meg. Vi har vært kjent i 1 1/2 år, men har blitt utrolig gode venner, på grense til ett kjærlighetsforhold. Han er en utrolig søt, snill og ganske beskjeden person, men forrige uke skjedde det noe. Jeg var i ganske dårlig humør den dagen (dette var på skolen), og var ganske irritert. Vennen min kom plutselig bort til meg og spurte hva som var galt. Jeg var jo ganske irritert på alt og alle da, så jeg begynte å kjefte på han. Jeg husker jeg kalte han veldig mye stygt, veldig sårende ting. Han begynte vel egentlig å gråte om jeg husker riktig. Neste dag så prøvde jeg å få tak i han, men han ville ikke snakke med meg. Han bare så stygt på meg, og gikk videre. Jeg har aldri sett han sint (i noen grad) før nå. Neste friminutt så prøvde jeg igjen å forklare og be om unnskyldning. Jeg gikk bort til han (det var ute på gata) men da jeg var ca en meter fra han begynte han og slå på meg samtidig som han gråt, etterpå bare forsvant han. De siste dagene har jeg ikke sett han i det hele tatt. Jeg har utrolig dårlig samvittighet (jeg vet jeg har all grunn til det), jeg har ikke oppført meg sånn mot han tidligere. Er det noen som vet en måte å vinne han tilbake? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Som du sier har ikke dette skjedd tidligere, og når du gjentatte ganger har prøvd å be om unnskyldning burde dette være godt nok. Tell him to suck it up. edit: Eventuelt gi ham litt rom? Hva vet vel jeg. Peace. Endret 2. mai 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kanskje du bør vente et par dager for så prøve å avtale et møte med han å be omunskyldning. Så er det bare å håpe han tilgir deg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Will_* Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men jeg har prøvd å ta kontakt med han, både ringt, besøkt og brukt MSN (blokka meg for sure...) Helt umulig ! Det som bekymrer meg er at jeg ikke har sett han i det siste (Han er ganske følsom) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Først og fremst bør du jo få tak i han. Nå vet ikke jeg helt hva du sa da du kjeftet på han, men det virker som at han overdriver en smule. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Huff.. Vet ikke hva jeg skal si.. fortsett å prøve. Han må gå med på å prate med deg etterhvert.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vennen din virker som en drama-queen. Han kan umulig ta seg så nær av ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Will_* Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Han er ikke noen drama queen...Han er ganske lite feminim, men jeg vet han har hatt problemer med seg selv. Du aner ikke hva jeg sa til han Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Om han har tatt seg så nær av det kan det tyde på at det ikke var helt vakkert det du sa... Jeg har vært i samme situasjon som deg selv, og ødelagt tillit er ikke noe som ordner seg selv, så dette må du nok jobbe med og det vil kanskje ta tid. Er du ekstra uheldig kan du ha "sparket" en som allerede lå nede av grunner du ikke en gang kjenner til... Venner er ikke noe man uten videre har eller får, men noe man gjør seg fortjent til, men du har den rette instillingen så jeg er sikker på at det ordner seg! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ønsker ikke gå inn på det jeg sa, men jeg nevnte bl.a problemene han hadde (bl.a at han er extremt sensitiv). Jeg tro nok måten jeg brølte det på var en viktig faktor Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Han er ikke noen drama queen...Han er ganske lite feminim, men jeg vet han har hatt problemer med seg selv. Du aner ikke hva jeg sa til han 8523489[/snapback] Jeg ville da si at å grine offentlig fordi du har krangla med en venn er ganske feminint, men det er bra vi har forskjellige meninger. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ville da si at å grine offentlig fordi du har krangla med en venn er ganske feminint, men det er bra vi har forskjellige meninger. 8523704[/snapback] Det spørs jo hva han sa. Dessuten reagerer jo folk forskjellige, man trenger absolutt ikke være femi for det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Will_* Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Beklager med andre posten på rad, men jeg må legge til at han er oppvokst i en konservativ kristen menighet. Han har også kuttet seg selv pga sin legning (har han fortalt meg) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men jeg har prøvd å ta kontakt med han, både ringt, besøkt og brukt MSN (blokka meg for sure...) Helt umulig ! Det som bekymrer meg er at jeg ikke har sett han i det siste (Han er ganske følsom) 8523441[/snapback] Altså. Det er du som har driti deg ut her, om du gikk så langt som å få han til å gråte. Så da fortjener du å bli fryst ut en stund. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Først bør du bli enig med deg selv om du fortsatt ønsker han som venn eller ikke.... Dette virker som en diskusjon for og/eller i mot vennen din ? Tro meg, det vil ikke få deg til å føle deg bedre om selv 90% av innleggene her holder med deg... Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Først bør du bli enig med deg selv om du fortsatt ønsker han som venn eller ikke.... Dette virker som en diskusjon for og/eller i mot vennen din ? Tro meg, det vil ikke få deg til å føle deg bedre om selv 90% av innleggene her holder med deg... 8523791[/snapback] Et godt tips: Les alltid førstepost. Det mange som ikke gidder å lese alle innlegg i alle tråder, meg selv inkludert, men det å lese førsteposten burde være obligatorisk. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Stå på.. Men å la han få litt tid er ikke så dumt.. Gi han et par dager, og så prøver du å ta kontakt igjen.. Men får all del ikke overse han! Hvis du ser han på skolen osv så si hei! og smil.. Du må vise at du bryr deg. Og så prøver du å ta kontakt igjen. Han kan jo ha roet seg litt da, og er kanskje villig til å høre på det.. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Will_* Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er jo faktisk en del dager siden jeg så han sist ! Vi pleide jo å ha god kontakt med hverandre dagen ut. En ting er han dropper kontakt med meg, en annen ting er at han ikke møter opp på skolen men det kan jo ha andre grunner da. Allikevel begynner jeg å bli småbekymret Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ta støyten sier jeg. Du fikk han til å gråte og..vel..uansett om han er femi eller ikke så er det et tegn på at man går for langt. La det gå noen dager å se hva som skjer..gå via felles venner dere har eller en av vennene hans hvis du mot formodning ikke får kontakt med vennen din. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Will_* Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg kjenner ikke noen av hans venner, de bor en helt annen plass i byen, og jeg har allerede ventet mange dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå