vega77 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) En liten pepper til telenor den historien her. min adsl histrorikk i kort form alt hos telenor: 1. får 2 mbitlinje. 2.nedgradert til 1 mb pga ustabilitet. 3. nedgradert til 0.7mb pga ustabilitet. 4. forhører meg om det er mulig med adsl2+. får nei til svar. SÅ snakker jeg med en venn som er telemontør og jobber mot telenor. Han mener det kan være muligheter til adsl2+ selv om telenor har sagt det ikke går. Og vips noen dager senere sitter jeg her på adsl2+ og er tilbake på 2mbit. Fornøyd som søren med det, men at det skal være nødvendig og gjøre det på den måten syns jeg er råttent av telenor. Burde jo egentlig bytte levrandør, men vil ikke risikere å miste adsl2+ igjen. Lett å venne seg til høyere hastighet nemlig. noen som har samme erfaring ? Endret 2. mai 2007 av vega77 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Nextgentel har et godt tilbud til folk med lang avstand til sentral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå