Gå til innhold

Trenger skummel skogsfilm !

Husee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte at The Blair Witch Project ble forbudt her i norge da den kom ut?

8523987[/snapback]

Tull

8524007[/snapback]

hvorfor? fæle scener?

8524107[/snapback]

På hvilken måte ble 'tull' = 'ja!'..?

8524295[/snapback]

Så den ble gitt ut i Norge asså?

Lenke til kommentar
Som den 14 åringen jeg var, så var Blair witch project ganske skremmende.. Men om den hadde vert det nå (19år) er noe helt anna

8524755[/snapback]

Er jo en gjeng med 14 åringer vi skal få liv i så :D

Lenke til kommentar

Jeg syntes Blair Witch Project var bittelitt skremmende første gangen jeg så den. Grunnen til det var at de jeg så den sammen med sa at de klippene som ble vist på filmen var ekte, men det er de ikke :/ Lur de du skal se den sammen med i hvert fall til å tro det :)

Lenke til kommentar
Jeg syntes Blair Witch Project var bittelitt skremmende første gangen jeg så den. Grunnen til det var at de jeg så den sammen med sa at de klippene som ble vist på filmen var ekte, men det er de ikke :/ Lur de du skal se den sammen med i hvert fall til å tro det :)

8527885[/snapback]

hehe ! Det skal skje!

Tenker den er værre å se ute under åpen himmel i skogen. At night ! Gleder meg :dribble:

Lenke til kommentar

Ja da kommer update :

Så film ute i går kveld. Varmet opp med Villmark og så gikk vi over på The Blair Witch Project.

Syns selv filmen var ganske creepe, spesielt når ungdommene får panikk. Da steg også min puls ! Tror ikke jeg var den eneste som syns det var litt uhyggelig der etterpå :p

Så må vell kalle det vellykket!

Lenke til kommentar
Ja da kommer update :

Så film ute i går kveld. Varmet opp med Villmark og så gikk vi over på The Blair Witch Project.

Syns selv filmen var ganske creepe, spesielt når ungdommene får panikk. Da steg også min puls ! Tror ikke jeg var den eneste som syns det var litt uhyggelig der etterpå  :p

Så må vell kalle det vellykket!

8549534[/snapback]

Hehe ;) morsomt... Kunne selv gjerne tenke meg å se den igjen med de samme omgivelsene du hadde

Lenke til kommentar

8527885[/snapback]

Haha, samme her. Kameraten min lurte meg til å tro at den var ekte. :!:

Lenke til kommentar
Nice  :thumbup: Var det noen som fikk sove etterpå?  :ph34r:

8552278[/snapback]

Det var veldig få som sov den natta. Om det var pga filmen vet jeg ikke..

Men det var en del, som ikke tørte å leve seg inn i filmen og derfor kom med utbrydd til tider for å lette på stemningen. :(

Men det tyder vell bare på at noen ikke følte seg helt tilfreds : P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...