MiSP Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Går det an å skifte ut standardfjesingene ("smileyene") i MSN Live Messenger? Kunne tenkt meg å bytte dem ut med IBP sine, ettersom jeg føler disse uttrykker mye mer det jeg faktisk mener når jeg sender dem. Jeg kan såklart legge dem til med egendefinerte hurtigtaster, men , , :o og alle de vanlige er så innarbeidet at det ville vært mye mer praktisk å erstatte de vanlige hurtigtastene. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 du kan legge dei til med dei vanlege hurtigtastane. då blir dei vanlege erstatta Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har prøvd det, men jeg får bare opp følgende feilmelding: Tastekombinasjonen du angav, brukes allerede for et uttrykksikon i Windows Live Messenger. Velg en annen tastekombinasjon. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 åy. då må eg berre beklage. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Er det noen andre som har noen idé hvorvidt dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du kan slette de originale og legge de uoriginale med de samme tastaturkombinasjonene. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Du kan slette de originale 8554706[/snapback] Nei jeg kan ikke det, skjønner'u... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kan du ikke? Hmm. Da må jeg huske grovt feil, for jeg mener å huske at jeg klarte å slette en standardsmiley ved et uhell en gang. Men nå har jeg ikke brukt WLM på lenge, så jeg kan ikke uttale meg for sikkert. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Alle mulige redigerings- og sletteknapper er deaktivert når jeg trykker på standardfjesingene. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Er det noen som har noe å bidra med? Endret 17. mai 2007 av MiSP Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Er det noen som har noe å bidra med? 8631494[/snapback] Bruk en annen klient da Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Utelukket. Har prøvd andre klienter, men ettersom alle kontaktene mine bruker MSN Messenger, opplevde jeg bare trøbbel med manglende funksjonalitet og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå