Gå til innhold

From english....til norsk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje en ide å nevne hvilket OS du kjører? Linux, BSD, Vista, OsX, XP?

Siden du ikke nevnte noe, antar jeg at du kjører XP eller Vista.

Bruker verken det ene eller det andre, men antar at du må installere en norsk språkpakke, kanskje du kan finne den på microsoft sine sider...?

Sikkert noen andre her som har mer peiling på dette enn meg.

Lenke til kommentar

Jeg har XP. Takk for svar :) Skal sjekke det på microsoft nå :)

EDIT: Jeg lastet ned norsk språkpakke, men ingenting skjedde. Jeg startet pcen på nytt også. Noen som kan dette? help wanted!

Takk på forhånd til alle som svarer! :)

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Om du har vista ultimate kan man installere språkpakker, har du XP så må du nok laste ned/kjøpe ny  for å endre språk

8523562[/snapback]

Ok, takk for svaret.

Da lar jeg pcen være i fred, gidder ikke å bruke penger på denne boksen som jeg ikke bruker så veldig mye.

Lenke til kommentar
Nederst til høyre på oppgavelinjen din rett før systemklokken skal det være en liten rute som det står [EN] i, trykk på den og skift til norsk [NO]

8534422[/snapback]

den gjelder bare for tastaturet da... sånn at du kan bytte mellom norsk og "engelsk" tastatur.

Lenke til kommentar

Kandalf: Selvfølgelig går IKKE dette. Nei du må nok kjøpe en ny versjon ja trådstarter.

Går jo kjempe bra å ha Engelsk versjon da. Etter min mening er det lettere og bedre med Engelsk versjon enn Norsk versjon av OS`ene.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...