Gå til innhold

Innredning av rom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med The Sims? :wee:

8528008[/snapback]

:!:

Henger meg på Sketchup. Veldig enkelt om du bare kjører gjennom det geniale tutorital-et som følger med programmet (ligger under hjelp, tror jeg). Møbler kan du tegne selv eller laste ned fra nettet :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Fant forresten et artig onlineverktøy her !

Litt kronglete før man lærer seg alle knappene men det blir ganske bra med litt øvelse :)

8668325[/snapback]

Haha... Detta var herlig... Der gikk en time av min fritid i hvertfall. Og naboen ble sur fordi jeg brukte tiden min på det i stedenfor å hjelpe han med å rydde boden. Att det går ann... :p

I denne lille leiligheten bor da jeg... Jeg har selvfølgelig kjøkken, soverom, bad og bod også... Men det får jeg ta en annen gang.

th_60523_1_122_597lo.jpg th_60525_2_122_744lo.jpg th_60535_3_122_1157lo.jpg

th_60540_4_122_406lo.jpg th_60546_5_122_360lo.jpg th_60584_6_122_375lo.jpg

Så det trengtes litt forklaringer her... De sorte "boksene" er høyttalere. TV'en står egentlig på en stereobenk med en hylle, og på den står forsterkeren. Den blå "boksen" på det ene bordet er et 70liters akvarium. Den hvite/grå "boksen" ved siden av pc-skjermen er en printer. Det er betyderlig mer rotete her, men overraskende bra det nett-leketøyet der. Det gikk dog grusomt tregt.

Slik ser det egentlig ut:

th_61131_DSCN9187_122_984lo.JPG th_61139_DSCN9188_122_941lo.JPG

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Ikke dårlig det der på en time :)

Så vidt jeg forstår er denne siden starten på et nettsted hvor leverandører av ulike møbler og utstyr samt tapeter, maling, gulv etc. som trengs til oppussing/innredning kan legge inn modeller av egne produkter slik at brukerene) kan få opp priser og forhandlere direkte etter å ha laget skissene.

Virker som et bra prosjekt!

Edit: Ellers må jeg jo si at det ikke er mye som skiller skissene dine fra fotoene, veldig bra laget, kanskje med unntak av oppvasken på foto nr. 2... :D

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...