olek21 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det noen som vet om man kan få laga sine egne cola-korker med egne meldinger? ^^, Eller om det er noen som har klart å gjøre det på egen hånd Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Huh? Snakker du om gorker? Slike korker med tekst i som er på glassflasker? (Og plutselig gikk det opp for Petter hvordan han skal fri, om han noen gang skal det.) Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Huh? Snakker du om gorker? Slike korker med tekst i som er på glassflasker? (Og plutselig gikk det opp for Petter hvordan han skal fri, om han noen gang skal det.) 8522825[/snapback] Ja, slike. ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Å ja, interessant. Must know Noen send mail til Coca-Cola Norge og spør Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Coca Cola korken er grunn til at jeg dro på kino med ei jente.. å var på date med henne nå Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Bumper posten, vil at flere skal se den -.- Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Coca Cola korken er grunn til at jeg dro på kino med ei jente.. å var på date med henne nå for mange Herrens år siden gikk jeg en gang hjem fra et utested jeg hadde vært på. dennne turen tok et par timer og på veien fant jeg en Cola-kork hvor det stod "Jeg ler når jg tenker på deg". kunne egentlig ikk evært bedre tekst enn det. edit: på mine yngre dager samlet jeg på Colakorker fra glassflaskene. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Coca Cola korken er grunn til at jeg dro på kino med ei jente.. å var på date med henne nå for mange Herrens år siden gikk jeg en gang hjem fra et utested jeg hadde vært på. dennne turen tok et par timer og på veien fant jeg en Cola-kork hvor det stod "Jeg ler når jeg tenker på deg". kunne egentlig ikk evært bedre tekst enn det. 8533848[/snapback] Har selv spurt ut noen på kino med "oss to@kino?", for å så gi "Flørting pågår" senere. For å avslutte det hele med "Du er skjønn i kveld". ^^, Men vil ha en som sier nøyaktig det jeg vil si... Er det noen som tror de klarer å lage det? Kan man skrape ut teksta inni og sette inn sin egen? Kan kanskje smelte egen plastikk Lenke til kommentar
ersa Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har selv spurt ut noen på kino med "oss to@kino?", for å så gi "Flørting pågår" senere. For å avslutte det hele med "Du er skjønn i kveld". ^^, Men vil ha en som sier nøyaktig det jeg vil si... Er det noen som tror de klarer å lage det? Kan man skrape ut teksta inni og sette inn sin egen? Kan kanskje smelte egen plastikk 8534107[/snapback] Du kan toppe den med å lage ring av en colakork med diamant på. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ei venninne klaget støtt og stadig over at jeg ikke tok et hint. Da jeg en dag fikk en "gork" der det sto "Jeg tar ikke et hint" inni, så måtte hun jo få den av meg. Vi lodde. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vi lodde. 8535227[/snapback] I går lodde vi? Tror du må sjekke det verbet der litt Men special made Colakorker hadde vært kult det, selv om det er litt klisjé kanskje? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 på www.coke.no må du registrere deg og bruke 1 "coke coin" for og delta i konkuransen om det beste gorken hvor du kan skrive egen 2beste hver uke blir vel tatt elns:P lykke til da! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvorfor sier folk "gork"? Jeg husker at jeg fikk en kork hvor det stod "du bør skifte frisør" elns av ei jente rett etter jeg hadde klept meg. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvorfor sier folk "gork"? 8539833[/snapback] Det var Coca-Cola selv som kalte tekstene i korkene for gorker. Solo hadde vel noe lignende om jeg ikke husker så alt for feil. Lenke til kommentar
glenn2903 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hallo, Er det noen her som har Coca Cola Gorker liggende som de ikke trenger?? Jeg er nemlig en gutt som samler på Gorker. Å viss du har korker, å ikke trenger dem kan du plz kontakte meg på [email protected] Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg betaler med korker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå