Aerials Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 HJELP! Det er noe forferdelig feil med et eller annet...etter noen tester er min konklusjon at det er kjermkortet...Den sender ikke ut signaler til skjermen...så den bare står der...Satt in GF4 isteden...og da kom jeg i bios og alt sånn...Veldig rart...Kansje jeg har hardware deler som ikke er kompatible med hverandre. Her er min PC: Northwood Intel Pentium 4 2,8GHz 3x Western Digital 200GB SE 2x 512 PC3200 DDR SDRAM CDrom- og Diskett-stasjon AOpen AX45-8X Max Gigabyte ATI RADEON 9700 pro Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 HJELP! Det er noe forferdelig feil med et eller annet...etter noen tester er min konklusjon at det er kjermkortet...Den sender ikke ut signaler til skjermen...så den bare står der...Satt in GF4 isteden...og da kom jeg i bios og alt sånn...Veldig rart...Kansje jeg har hardware deler som ikke er kompatible med hverandre. Her er min PC: Northwood Intel Pentium 4 2,8GHz 3x Western Digital 200GB SE 2x 512 PC3200 DDR SDRAM CDrom- og Diskett-stasjon AOpen AX45-8X Max Gigabyte ATI RADEON 9700 pro du har nok glemt å plugge til den ekstra strømtilførselen til skjermkortet Lenke til kommentar
Makrell Jens Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det ordner seg, er du sikker på at du har ordna en plass til rad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå