Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg vil gjerne ha muligheten til å lage spillelister, å legge disse inn på iPoden min uten at jeg har musikkbiblioteket mitt på maskinen. Grunnen til dette er at jeg nå kun har tilgang til en bærbar med 40 Gb HDD og trenger plassen til andre til enn mp3 filer. Er dette mulig? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Spillelister kan du jo lage på iPoden selv da. Gå inn på Musikk->Spillelister->On thego. Der står det du trenger for å lage spillelister på iPoden. Den sier at du finner en sang så holder du inne midten til det blinker på sangen eller artisten eller hva det skulle være. Når du er ferdig går du til on-TheGo der kan du velge om du vil slette listen eller beholde den. Hvis du velger å beholde den blir den hetende on-TheGo1/2/3etc. Håper du skjønte dette! Lykke til med iPoden! Hilsen Fat_Board Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Takker og bukker! Dette burde jeg jo vite. Har hatt den i et halvt år nå... Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bare hyggelig å hjelpe! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå