Programvare Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Vi har en matbod i kjelleren. Det er ikke helt vanlige maur. De er mindre. Bittesmå maur, men jeg kjenner igjen benene deres. Jeg støvsuger og støvsuger, men det kommer fler og fler fra under kjøleskapet... HJELP MEG!! edit: de er ekle, det går kaldt nedover ryggen på meg Endret 2. mai 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Dra fram kjøleskapet og ødelegg "reiret"? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Beklager, det er under kjøleskapet og under lista ved døra. En liten sprekk hvor de tyter opp! Reine invasjonen! Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fler som har maur invasjon nå på våren ja. Det er to ting som kan/må gjøres. 1) Vask ALT i matboden, det vil også si bak, inni og under kjøleskap. 2) Etter vask så bruker du maur spray ell. langs lister og andre steder hvor maurene har mulighet til å komme inn. Selv har jeg brukt "Radar maurspray" kjøpt på Kiwi, som fungerer veldig greit. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 De kom ikke fra under kjøleskapet. Jeg sjekka litt rundt med lommelykt. De kommer fra under lista ved døra/dørkanten(whatever) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Eller bare sprøte inn gift inn i hullet og tette det igjen? Var i det vi gjorde da vi hadde maur invasjon på badet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Nå har jeg altså sprayet inn med maurkverk-spray og tettet igjen med formtre(en slags guffe) Så nå skal maurene bort ja Mission complete! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Kan det vere denne lille krabaten http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=23...:1:5570:5:::0:0 Faraomaur Isåfall har du kanskje eit større problem. Endret 3. mai 2007 av Jankee Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Nippon! Mauren tar med seg giften til tua og mater larver og sånn med det. Endret 6. mai 2007 av PingvinKnut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå