Bromlexl Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 The first phase of the European beta for PlayStation Home kicked off yesterday evening, starting with "a small group of both internal staff and known beta testers." Sometime during "summer," the online community will be made available to a wider group of testers. Those who are interested in signing up can register their interest on the company's Web site. Sony Worldwide Studios president Phil Harrison first announced Home--billed as a community-based, three-dimensional sim for the PlayStation Network on the PlayStation 3 console--at this year's Game Developers Conference. In the US, Sony confirmed that the beta would also run in two phases, with 15,000 users beta testing in April and 50,000 in August, although numbers have not been given for the European beta. Home is set for release in the US and Europe "around October or November time," according to SCEE's senior PR manager Jonathan Fargher. Kilde Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Merka det i går, plutselig var det noen som spilte home Endret 2. mai 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det noen som vet home skal lanseres sånn ca? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Høsten 2007 er vel det offisielle, finnes ikke noe mer nøyaktig som jeg vet Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Høsten 2007 er vel det offisielle, finnes ikke noe mer nøyaktig som jeg vet 8522916[/snapback] Ok takk Hadde vært litt fett å få lov til å teste betaversjonen da! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Høsten 2007 er vel det offisielle, finnes ikke noe mer nøyaktig som jeg vet 8522916[/snapback] Det står Oktober/November i første post. Synes det er mer nøyaktig eller høsten jeg da *pirke pirke* Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Link til hvor man kan melde seg på som beta tester hvis noen skulle være keen på det.. Men man må nok vente litt til før man kan melde seg på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå