voidM Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Argh, må bare få ut litt aggresjon. Vår to uker gamle bil (for oss) fikk hele sida oppskrapa av en ukjent bil i går eller i dag morrest. Bilen stod parkert i gamlebyen i Oslo (ved middelalderparken), og dævelen som gjorde det har selvfølgelig stukket av. Sykt irriterende! Det er vel neppe noe å gjøre, politianmeldelse er vel nyttesløst. Får holde utkikk etter en grønn/blå bil i området med tilsvarende skrape... Grrr..... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Irriterende slikt ja, skulle hatt juling og det som verre er de som driver med sånt. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) F*** så irriterende at folk gjør sånt. Føler med deg. Var sikkert en som kjørte automat Endret 3. mai 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) F*** så irriterende at folk gjør sånt. Føler med deg. Var sikkert en som kjørte automat 8531003[/snapback] Forstår ikke hvordan du kan hevde at folk med automatgir ikke kan parkere. Er jo en grunn til at 99 % av alle Taxier har det, og grunnen er enkel: Det er mest komfortabelt for de som kjører mye, og det har ingenting å gjøre med kjøreegenskapene dine... Jeg tipper det var en 18 åring med en 86 modell Golf med et stort hull i potta. Endret 3. mai 2007 av egil88 Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 F*** så irriterende at folk gjør sånt. Føler med deg. Var sikkert en som kjørte automat 8531003[/snapback] Forstår ikke hvordan du kan hevde at folk med automatgir ikke kan parkere. Er jo en grunn til at 99 % av alle Taxier har det, og grunnen er enkel: Det er mest komfortabelt for de som kjører mye, og det har ingenting å gjøre med kjøreegenskapene dine... Jeg tipper det var en 18 åring med en 86 modell Golf med et stort hull i potta. 8531225[/snapback] Med den påstanden mener jeg vanlige mennesker som ALLTID har kjørt automatgir fra de tok lappen, og ikke klarer kjøre manuelt gir. Det at man ikke gidder å lære seg å kjøre bil med manuelt gir sier også noe om kjøringen ellers, mener jeg. Når man kjører taxi, buss, osv. er det jo en selvfølge å kjøre automatgir, når man kjører hele dagen! Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Med den påstanden mener jeg vanlige mennesker som ALLTID har kjørt automatgir fra de tok lappen, og ikke klarer kjøre manuelt gir. Det at man ikke gidder å lære seg å kjøre bil med manuelt gir sier også noe om kjøringen ellers, mener jeg. Når man kjører taxi, buss, osv. er det jo en selvfølge å kjøre automatgir, når man kjører hele dagen! 8533991[/snapback] Forklar litt mer.. Jeg har stoooore vanskeligheter å se hvorfor en person som kjører med automatgir (og alltid har gjort det) er dårligere til å parkere enn en som kjører manuelt giret bil. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) en som ikke klarer å kjøre en bil med manuelt gir, har sannsynligvis problemer med å mestre andre utfordringer i den trafikale hverdagen. Denne påstanden er basert på mange observasjoner i trafikken. Endret 4. mai 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Automatgir er da for alle uansett om du har vansker med vanlig girstang eller ikke. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Sto på Grunerløkka for en uke siden. Kom til en bil med ødelagt sidespeil. Faens jævel som ødela dette. Stakk av han også. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) La meg reformulere. Duster som ikke kan parkere, (kan se mange eksempler på det i en annen tråd her på forumet) kan generelt ikke kjøre bil, og syns det er en anstrengelse. Dermed velger de automat. Eksempel er blonde damer som kjører porsche cayenne turbo og feilparkerer til den store gullmedaljen kjører automat, det gjør også tullingene på skolen min som parkerer som noen tullinger, henholdsvis Golf 2 automat, BMW e39 automat, Subaru Forester automat. De fleste andre klarer å plassere bilen sin stort sett på plass JEG SIER IKKE AT ALLE SOM KJØRER AUTOMAT IKKE KAN KJØRE BIL ELLER PARKERE Endret 4. mai 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det RCP-88 prøver og si er at de som ikke har lært seg og kjøre med manulet gir somregel ikke bryr seg om å kjøre bil. Derfor er det flere dårlige sjofører blandt automat girte biler. Ikke at du er idiot når du kjører automatgir. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Det RCP-88 prøver og si er at de som ikke har lært seg og kjøre med manulet gir somregel ikke bryr seg om å kjøre bil. Derfor er det flere dårlige sjofører blandt automat girte biler. Ikke at du er idiot når du kjører automatgir. 8534191[/snapback] takk : :D Endret 4. mai 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Sto på Grunerløkka for en uke siden. Kom til en bil med ødelagt sidespeil. Faens jævel som ødela dette. Stakk av han også. 8534124[/snapback] På V70'n? Oh, dear... Kan vel ikke være noe billig affære :/ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Sto på Grunerløkka for en uke siden. Kom til en bil med ødelagt sidespeil. Faens jævel som ødela dette. Stakk av han også. 8534124[/snapback] På V70'n? Oh, dear... Kan vel ikke være noe billig affære :/ 8534632[/snapback] Vet hvor mye det koster 15. mai Har service da. HAdde jeg fått tak i jævelen som gjorde det hadde jeg gitt han en personlig "bot" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå