Kaggen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei Fikk min Nokia 6300 på lørdag i tillegg til et ekstra Sandisk minnekort på 2 GB. Men jeg skulle gjerne fått kopiert alt jeg har på det medfølgende minnekortet på 128 MB.. Testet med Nokia Content Copier, men noen programmer og spill kunne ikke kopieres pga copyright.. Prøvde da å gå inn på mobilen der Nokia Wireless Presenter var lagret > valg og så at man kunne bruke "flytt".. Men jeg var ikke sikker på om jeg skulle tørre, visst jeg kunne ødelagt noe i programmet.. Er det noen som vet hva jeg bør gjøre? Takker på forhånd! Jeg vet at jeg får fornuftige svar fra dere! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det går jo ann å bruke en minnekortleser! da får du kopiert alt som ligger på minnekortet, og ikke bare det nokia lar deg kopiere Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Det går jo ann å bruke en minnekortleser! da får du kopiert alt som ligger på minnekortet, og ikke bare det nokia lar deg kopiere 8522425[/snapback] Nei, det gikk ikke.. Er jo fire program som fulgte med, og en av filene for hvert program går ikke å kopiere.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bruker du en minnekortleser da, eller det originale som følger med tlf'n? Det kan hende at en del av de programmene ligger på tlf minnet da? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Bruker du en minnekortleser da, eller det originale som følger med tlf'n?Det kan hende at en del av de programmene ligger på tlf minnet da? 8522728[/snapback] Ja, puttet micro-SD kortet i SD-adapteren og puttet den i SD-kortleseren i pcen til brodern.. Ser ut sånn når jeg har telefonen tilkoblet via USB: EDIT: Eller, trenger jeg Nokia Application Installer filene i hele tatt for å kjøre programmene? Endret 2. mai 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 På min gamle tlf(nokia 3660) så trengte jeg ikke installfila når jeg kopiert alt ifra ett minnekort og inn på ett nytt ett. Men jeg kan ikke sikkert si om det funker på din tlf desverre.... Mitt beste råd er at du får prøve Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 På min gamle tlf(nokia 3660) så trengte jeg ikke installfila når jeg kopiert alt ifra ett minnekort og inn på ett nytt ett.Men jeg kan ikke sikkert si om det funker på din tlf desverre.... Mitt beste råd er at du får prøve 8522883[/snapback] Ja, får gjøre det. Men tusen takk for hjelpa da! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvordan er telefonen å bruke med det nye 2 GB kortet ditt? Føles telefonen sen når du går inn på "Galleri" og "minnekort"? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Hvordan er telefonen å bruke med det nye 2 GB kortet ditt? Føles telefonen sen når du går inn på "Galleri" og "minnekort"? 8541009[/snapback] Tja, ikke spesielt sen.. Min forrige telefon var T630, så jeg har ikke særlig erfaring med telefoner med støtte for minnekort.. Men S40-mobiler er jo raske, og Sandisk minnekort er raske så tror det skal gå raskt nok.. Lenke til kommentar
liktorn Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei! For å flytte over programmene fra minnekortet må du Gå til Applikasjoner og gå inn på minnekortet derfra, og flytte de over til telefonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå