khvm Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei folkens Jeg og min familie har tenkt oss en uke på sørlandet i sommer. Vi er veldig ukjent der nede, og det hadde derfor vært hjelpsomt og snilt med et par tips og råd fra dere her inne: I utgangspunktet tenkte vi på å leie et feriehus/sommerhus ved havet, men er for ukjent til å ha kunnskap om hvor det er best å feriere på sørlandet om sommeren. Har jo hørt om Kragerø og Sandefjord, men er disse de mest ideelle stedene å reise til? Fint om det også er mulighet for å vandre i fjell, men fortrinnsvis er det sjøen som står i fokus. Setter umenneskelig stor pris på svar og bidrag til dette innlegget folkens. Da barna mine lenge har hatt et ønske om å feriere der i sommertider. Ps! Bidrag til nettsider med leiemuligheter av feriehus, setter jeg også stor pris på! Mange hilsener fra Magne. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 sandefjord er på østlandet! men er sinnsykt mange fine steder på østlandet. selv der jeg bor er norges fineste strand etter min mening med en campingplass litt bortenfor! den heter ringshaugstranda og ligger ved oslofjorden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå