Arctic Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 God jul folkens! Måtte pynte opp i datamaskinen, så jeg gikk ut og hentet litt snø og laget meg en snømann! Varigheten på denne skapningen er noe begrenset i romtemperatur, men han fikk være inne under min foto session. Nå sitter han ute på verandaen Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hmm tør du å ha snømannen Kalle inne i kabinettet, jeg har hørt att han er en kløpper til å ødelegge data utstyr. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Som sagt, jeg har kastet han ut nå. Det så ut som han var klar for litt pøbelstreker.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Får 404 på det bildet. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Prøv litt til. Funker her. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Haha likte den der. Sleskt smil forresten.. 8) Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 God jul folkens! Måtte pynte opp i datamaskinen' date=' så jeg gikk ut og hentet litt snø og laget meg en snømann! Varigheten på denne skapningen er noe begrenset i romtemperatur, men han fikk være inne under min foto session. Nå sitter han ute på verandaen quote'] hehe den var tørr(måtte le alikevel da) Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Den snømannen så virkelig ond ut! Liker ikke onde snømenn, jeg... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Den snømannen så virkelig ond ut! Liker ikke onde snømenn, jeg... ENIG! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Man skulle bygget en liten kasse av plexiglass, kobla til no Vapochill-greier på den, og putta Kalle inni Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Man skulle bygget en liten kasse av plexiglass, kobla til no Vapochill-greier på den, og putta Kalle inni Etter milevis med poster om cola-kjølere.. Hva med å lage en peltierkjølt "Kalle-cooler"? Kunne blitt en populær lan maskot for alle skikkelige blod-nerder rundt om i landet. Hvor kult er det ikke å sitte med en snømann (ond) på siden av pcen på et lan i midten av juli? Noen som vil mekke? ELWiss Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Det har vært en stor misforståelse her! Kalle hevder i allefall det. Han er ikke ond sier han, og insisterte på et nytt bilde med plakat og greier. 8) Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det har vært en stor misforståelse her! Kalle hevder i allefall det. Han er ikke ond sier han. Han sier det ja? Men jeg oppdaget en ting på bildet.. Svært så bløt han var i buksene! Ble han redd da jeg kalte ham ond? Er Kalle rett og slett en pyse? ELWiss Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Ja, jeg så det. Han var faktisk husren da han ble født, men nå er det værre Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Ja, jeg så det. Han var faktisk husren da han ble født, men nå er det værre Hehe.. du r syk! :-D Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Så sinnsykt bra! *ut og lage snømann* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå