Sargent Fire Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Skal bygge ny maskin med en XP2400+ og Crusial3200 (256) eller Twinmos3200 (512). Tenkte å kanskje kjøpe MSI Kt400, men så så jeg Nforce2-kortet Chaintec Zenith. Vilket ville dere valg? Og hva er forskjellen mellom Kt400 og Nforce2? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 KT400 er egentlig et chipsett som bare støtter 333Mhz ram. KT400b kommer snart. nForce2 støtter dualchannel DDR 400Mhz ram (dvs paritet i ram) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 EPoX EP-8RDA Hadde nokk blitt mitt valg. http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...hp?artId=EP8RDA Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 EPoX EP-8RDA Hadde nokk blitt mitt valg.http://www.databutikken.com/no/datasheet.php?artId=EP8RDA Savner Raid på dette kortet,skal sikkert ha det etterhvert 8) Mvh,Stian Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Det hadde (og har) garantert blitt Chaintech Zenith- kortet......:-) Lenke til kommentar
skyline Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg vil på det sterkeste anbefale Asus A7N8X Deluxe. Dette kortet har nesten allt du kan ønske deg: 6x USB2, 2x Firewire, S-ATA, 2x 10/100 LAN, Dolby Digital 5.1 Lydkort, "alt". Og det er sinnsykt stabilt, og overklokkningsvennlig. Jeg trenger ikke å låse opp min Xp1800 for å klokke den. (må kanskje låse den opp viss jeg skal opp på veldigt høye multiplier, men det blir neppe nødvendig når jeg kjører 204 mhz buss, uten problem!!!!!! Sats på dette kortet, du kommer ikke til å angrE!!! 8) Det er en negativ ting! Det er ikke vifte på northbridgen, og ribba som står bruker thermal pad!!! Ikke goop!!! Men jeg skal slenge på vannavkjøling på den snart, så gjør egentlig ikke så mye! Asus kortet har vel vunnet alt av round ups på internet, og er vel det selvsagte valg vil jeg tro! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Noen som har Chaintec Zenith eller Apogee, så skriv inn dine erfaringer: Mvh,Stian Lenke til kommentar
3dprophet2k Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Zenith kortet er nok bedre enn Apogee kortet,heh og det folk sier om at asus kortet er bedre er bare tull og tøys.Sier ikke at chaintech hovedkortet er BEDRE men sier at asus kortet er heller IKKE bedre,det er 2 kort som i og for seg er svært lik. kan godt være ening om at chaintech har bomma litt på layouten og lydchippen men HEY!det finnes da værre problemer? let litt rundt på :google: så finner du raskt en REKKE med tester hvor zenith rokker og får enten "Editors award" eller "motherboard of the year" priser.. Chaintech hovedkortet fåes kjøpt på www.support-datahjelp.no pris: ca 1700,- da får du med det aller meste du kan tenke deg. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå