LilleMorell Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Til vinteren skal jeg ta eksamen i Engelsk, naturfag og matte (1Y) og til våren skal jeg ta Norsk ( skriftlig- bokmål og sidemål)og muntlig. og nyere historie. Jeg trenger hjelp til å finne ut hva som kreves i de forskjellige fagene og hvor jeg finner dette? Synes det er kjempe vanskelig og finner ikke noe av det jeg må vite.... og hvordan er det med naturfagen, må jo opp i skriftelig og untlig... hvordan arter den muntligen seg da? Tenker da på elevøvelser.... Skal ta det som privatist i Buskerud. Håper noen her kan hjelpe meg! Noen her som har vært gjennom dette kanskje? Hvordan er det å ta eksamen i disse fagene som privatist? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Glem det...siden med læreplansmålene fantes visst ikke lenger, eller så er jeg bare dum... Endret 2. mai 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 jo det finnes... på hvilket nivå (klassetrinn) skal du ta som privatist? Lenke til kommentar
isg Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 http://www.utdanningsdirektoratet.no/ gå på læreplaner til venstre på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå