rogerdah Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei trenger litt hjelp.Har adsl fra Nextgentel router type Netopia 3357 w. Vi er 3 pc på samme ruter via usb adaptere.Dette går fint,men den pcn lengst unna får litt dårligere fart.ble anbefalt å sette opp et aksesspunkt ved den 3 pcn.har nå kjøpt en på Komplett. Type CNETT cwa 854.Har prøvd å få koblet dette sammen uten hell. Har fulgt brugsanv som følger med uten å lykkes.Er det noen som kan hjelpe meg Kjøre ellers xp pro Håper noen kan hjelpe meg Roger Dahl Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det konfigureringen av AP som er problemet? Du har Internett -> Router -> AP koblet på denne måten? Lenke til kommentar
rogerdah Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Er det konfigureringen av AP som er problemet? Du har Internett -> Router -> AP koblet på denne måten? 8521830[/snapback] skal bruke aksesspuntet koblet sammen med pc3 og trådløst fram til router Lenke til kommentar
rogerdah Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Er det konfigureringen av AP som er problemet? Du har Internett -> Router -> AP koblet på denne måten? 8521830[/snapback] skal bruke aksesspuntet koblet sammen med pc3 og trådløst fram til router 8521844[/snapback] ja å få dette til å virke sammen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tror ikke det går. CNET a/p har riktignok WDS, men ikke Netopia. Lenke til kommentar
rogerdah Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Tror ikke det går. CNET a/p har riktignok WDS, men ikke Netopia. 8521872[/snapback] Nei jeg var litt redd for det takk for hjelpen Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Var nettopp i ferd med å sjekke da la7dfa-com svarte. Jeg tror heller ikke dette går. Alternativt kan du trekke en så lang kabel som mulig fra routeren til AP i retning PC3 og se om det hjelper på hastigheten. Ofte kan det hjelpe med et ekstra AP som er plassert litt høyere og litt anderledes i forhold til routeren. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvis du skal ha bedre dekning så kan du satse på Linksys WRT54GL som kan bruke Hyperwrt firmware i Client mode. Da kan du koble deg opp mot netopiaen. Denne kan du også sette på ekstern antenne ved behov. En enklere løsning er Homeplug. Det er nettverk over strømnettet med et adapter i hver ende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå