Gå til innhold

LOST 3x19 - "The Brig" (USA)

Kva terningkast vil du gje denne episoden?  

108 stemmer

1. 1. Kva terningkast vil du gje denne episoden?

• 1
      1
    • 2
      3
    • 3
      2
    • 4
      10
    • 5
      59
    • 6
      33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kul episode. Må si jeg reagerte litt på måten locke bar faren sin bort på. Ikke realistisk at han kommer seg særlig langt med det grepet, men han har vel kanskje fått superkrefter også.

8538459[/snapback]

Tok han han ikke over skulderen i et standard bæretak? Det er jo sånn man bærer mennesker over lengre strekninger. Man finner et balansepunktet til kroppen og legger den på skulderen, så ligger kroppen der av seg selv uten at du bør tenke på noe annet enn vekten.

Hva hadde du gjort da? Tatt han under armen eller slepi han etter deg?

Lenke til kommentar

Jeg hadde lagd en slags mini trebuchêt, festa kroppen til den, skytt kanskje 5-10 meter, tatt trebuchêten med meg bort, charga den på nytt, forstatt prosessen helt til finalen hvor jeg hadde skytt kroppen rett på Ben og rullestolen !

HVis du ser på promoen hvor Locke lemper faren forran Ben kan du se enda en teltcamp. Så de skal langt ! Klikk på meg da

Der de bodde før var tydeligvis et slags dharma buggefelt ? Da er vel ben og co i disguise når de går i vanlige klær og føler seg komfy og seg selv i fillete brune klær ??

Blir spennende og se HVOR de skal !

Spoiler-tag lagt inn av moderator.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Kul episode. Må si jeg reagerte litt på måten locke bar faren sin bort på. Ikke realistisk at han kommer seg særlig langt med det grepet, men han har vel kanskje fått superkrefter også.

8538459[/snapback]

Tok han han ikke over skulderen i et standard bæretak? Det er jo sånn man bærer mennesker over lengre strekninger. Man finner et balansepunktet til kroppen og legger den på skulderen, så ligger kroppen der av seg selv uten at du bør tenke på noe annet enn vekten.

Hva hadde du gjort da? Tatt han under armen eller slepi han etter deg?

8539937[/snapback]

Det grepet Lock hadde på faren sin var ikke balansert i det hele tatt, ihvertfall ikke på en så lang tur! Han holdt omtrent bare hodet over skulderen med hele kroppen dinglende bak ryggen. Må jo gå krumbøyd for å klare det...

Skulle han hatt et bra grep måtte han fordelt vekta på begge sider, foran og bak...det vil si han må ha magen til faren eller noe på skulderen.

Lenke til kommentar
Jeg trodde han ville kutte hodet av han. Det hadde jo vært mest praktisk, og Locke er jo en kniv-fyr..

8543129[/snapback]

Når han ikke klarte å ta livet av faren selv så er det ganske logisk at han ikke vil kutte hodet av han. Alt for makabert for Locke.

Lenke til kommentar
Et spørsmål : Er mannen som spiller te others mannen som ga James Ford mappa til John host i america's funniest home videos ?

8539803[/snapback]

Står ingenting om det på imdb, men jeg har sett ham et sted før, så det kan ha vært der.

Lenke til kommentar
Står ingenting om det på imdb, men jeg har sett ham et sted før, så det kan ha vært der.

8544397[/snapback]

Jeg kjenner han nå mest fra Suddenly Susan som gikk på TV3 for noen år siden, sikkert mange som har sett fjeset hans der.

Lenke til kommentar
Et spørsmål : Er mannen som spiller te others mannen som ga James Ford mappa til John host i america's funniest home videos ?

8539803[/snapback]

8544397[/snapback]

Jeg får han vertfall til å ligne sinnsykt ! Ikke han gamle mannen som er host, men han som er med søstera si og blir søsken hosts :D

Lenke til kommentar
Flere enn meg som tror at han fyren som kom med sawyers mappe og gav til locke kanskje gjorde det på oppdrag fra vår alles "kjære" ben?

8539830[/snapback]

Skal ikke utelukke det, men vi vet ikke hvem som er øverst på rangstigen av disse to. Mitt inntrykk er at Richard er en av sjefene på land, mens Ben er sjef på øya. Ben var litt dårligere stemt i forhold til John i denne episoden, så det kan hende Richard faktisk hjalp ham, slik at han skulle bli ferdig med greiene.

Lenke til kommentar
Blir spennende å finne ut hva Jack og Juliettes lille hemmelighet er. Noen gode teorier der ute?

8532697[/snapback]

Kan det være at Juliette har fortalt Jack at Kate er gravid, og det er dette hun vil fortelle? :hmm:

8550943[/snapback]

Hvis du husker settingen, så omhandler dette noe om hvorfor man ikke får kontakt med utenomverdenen eller noe slikt. Det ble sagt etter at Kate fortalte om telefonen, så det må ligge i den gata.

Korleis skal Juliette vite at Kate er gravid?

8551320[/snapback]

Kate og Sawyer hadde seg jo i buret, så de har vel kanskje regnet ut sannsynligheten. Synes likevel den er litt tynn ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...