Piratpjokken Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Har tenkt å kjøpe meg en mac til vgs, og lurer da litt på hvordan bootcamp funker. Jeg vet at du installerer programmet, og det gir deg muligheten til å fordele HD'en til flere partisjoner, slik at du kan legge inn f.eks windows. Så jeg lurer i hovedsak på: -Bugs -Kvalitet -Inkludert i mac OS X leopard? edit: Har Mac noen sperre til piratkopier av windows? (Nei moderator\admin, dette er ikke et forsøk på å spre info om priatkopiering, men info om Mac's sikkerhetsrutiner.) Endret 2. mai 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har selv installert Boot Camp på min Macbook. Installerte boot camp. Restartet macen og satt i Windows XP SP2 CD Og Windows XP kjørte som bare det Jeg merket ingen forskjell fra en vanelig PC, selv om jeg kun brukte til å spille noen få spill. Og ble veldig overasket over "kvaliteten". Gikk fort som F faktisk. Etter hva jeg har skjønt skal Boot Camp bli inkludert i Leopard. Men det er heller ikke noe stress å installere det. Finner download på apple.com. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 edit:Har Mac noen sperre til piratkopier av windows? (Nei moderator\admin, dette er ikke et forsøk på å spre info om priatkopiering, men info om Mac's sikkerhetsrutiner.) 8521650[/snapback] Nei? Hvorfor skulle de bry seg om du har piratkopiert windows? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bootcamp fungerer finfint, du klarer å kjøre XP (og Vista) like fint som på en annen laptop som hadde hatt samme specs som Macen du velger å kjøre det på, jeg ble imponert når jeg kunne kjøre Oblivion på min 2 GHz MacBook Pro med 1 GB RAM For de som lurer så er det å emulere BIOS BootCamp gjør, siden Macer bruker EFI isteden for BIOS og Windows ikke har støtte for dette Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Dette høres veldig greit ut! Da fikk diskusjon.no en ren og pen tråd med akkurat den infoen man trenger innen emnetittelen Edit: et spørsmål til. Noen som vet sann ca hva prisen på leopard OS'et blir på? Endret 3. mai 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen som vet sann ca hva prisen på leopard OS'et blir på? 8526701[/snapback] Omkring det vanlige for et av Apples OS, rundt 1000 kroner. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 å steike.. Glad jeg skal begynne å jobbe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 å steike.. Glad jeg skal begynne å jobbe 8527270[/snapback] Vista Ultimate, som er dårligere om du spør meg og har mitt bruksområde, koster jo 4000 kr. Jeg synes 1000 kr er en helt grei pris. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Boot camp er svart bra og lett og forstå jeg er 15 år og har ikke så veldig my peiling på p-c, men det var lett og instalere windows på min Macbook og min nye Imac 24" er svert fornøyd med boot camp Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvordan fungerer CS med bootcamp? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvordan fungerer CS med bootcamp? 8691959[/snapback] Som hakka møkk(altså like fint som på en PC). Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 cs funker som på en vanelig p-c;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå