Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal da snart kjøpe en ny gamer pc og her er et forslag.

>>>Her<<<

Det jeg lurer på er om det er vits for meg å kjøpe 8800gtx, eller burde jeg satse på 8800gts/2900xt og så kanskje kjøpe en av det samme senere?

Hvis jeg kjøper en 8800gtx, vil cpu'en min bli flaskehals?

Det jeg vil at pcen min skal kunne kjøre på fullt er spill som crysis, hellgate: london, age of conan osv, i 1650x1050.

Tar gjerne imot andre ting som kan forbedres på pcen, helst at den blir litt billigere :thumbup:

Takker for all svar på forhånd

Endret av agskaali
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må publisere handlelisten og lenke til den!

8521697[/snapback]

Har gjort det. Det står "her", skal gjøre det litt mer tydelig :!:

8522057[/snapback]

Tror ikke helt du skjønner hva jeg sier. Når du setter opp handlevogna må du hake av "Lesbar for alle (husk å klikke "Oppdater" nedenfor)" så må du poste lenken til den eksterne handlevogna! Står rett under.

Lenke til kommentar
Du må publisere handlelisten og lenke til den!

8521697[/snapback]

Har gjort det. Det står "her", skal gjøre det litt mer tydelig :!:

8522057[/snapback]

Tror ikke helt du skjønner hva jeg sier. Når du setter opp handlevogna må du hake av "Lesbar for alle (husk å klikke "Oppdater" nedenfor)" så må du poste lenken til den eksterne handlevogna! Står rett under.

8522159[/snapback]

Beklager, mente jeg hadde gjort det :blush: Skal funke nå ihvertfall :!:

Lenke til kommentar

Har ikke mye peiling på skjerm, tastatur og slikt, men:

Ville absolutt vurdert et sett Crucial BallistiX PC2-6400 2 GB. Garantert klokkevillige, gode brikker (D9GMH)

Litt skeptisk til Thermaltake PSUr. Ville kanskje vurdert noe fra Seasonic, Corsair, Mist eller lignende.

Trenger du ultimate versjonen av vista? Kanskje premium holder? Har ikke oversikt over lisensreglene ol. Kanskje sjekke opp før kjøp!

Kanskje smelle til med en 500GB harddisk som Western Digital Caviar SE16 500 GB. Mye bedre kr/GB.

Kan kanskje også spare noen kroner med å gå for det billigste 8800GTX kortet.

Kanskje spare noen kroner ved å gå for et Asus P5N-E SLI hovedkort om du planlegger SLi. Ellers så står vel kanskje 680i brikkesettet mer i stil med 8800GTX. Uten at det er noen nevneverdig ytelsesforskjell.Lenke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...