Snagga Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Neon som vet åssen sikring det sitter i Z-5500?? takker for svar mvh snagga Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tror det er en 250v 1ampere glassikring. se på baksiden av subwoofer, og skru ut den lille sikringsholderen nederst. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) jeg har også røket sikring. kjøpte det idag, og hadde lest mange mennesker hadde det samme problemet, så den dunket aldri hardt borti noe, og jeg gjorde alt ekstra ekstra forsiktig. sikringen må ha gått før jeg kjøpte den, på veien fra kina til rommet mitt.. edit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 5. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Står jo bakpå, så er ikke så vanskelig å finne ut , 2 amper, treg glassikring. Endret 5. juni 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 den er egentlig av vaniljegråhvit keramikk, vet ikke om det sees på bildet. har det noe å si? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Abbsolutt ingenting og si, bare skaff deg en treg 2A glassikkring Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) en elektriker jeg kjenner kjøpte den eksakt riktige 10pakningen trege 2A sikringer, og hver gang jeg setter i en sikring og skrur på, så går den. hva er galt med anlegget? Endret 5. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kan kanskje tyde på at noe er kortslutta? Lenke til kommentar
Tjodleik Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hva er galt med anlegget? 8793628[/snapback] Det er sikkert selve grunnen til at man har sikringer som er feil med anlegget; kortslutning. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) og det betyr at den er fullstendig ødelagt og må byttes? hvordan kan det skje? med så mange z-5500? er det lav kvalitet da/dårlig jobb? edit: i en kort stund fungerte det, men lyden hakket og skjermbildet ble helt rart, og så hang den seg opp (kontrollenheten) og sikringen gikk igjen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kontrollenhet Endret 6. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå