Moskus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Høres litt snålt ut. Vanligvis har man ikke problemer med å laste NED epost, men å sende ut. Får du lastet ned når du er tilknyttet GPRS? Lenke til kommentar
Spursmann Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Hei Ja - det var det som var så rart! MEN - nå virker det. Jeg måtte sette opp innst rundt secure logon - SSL. Lenke til kommentar
Spursmann Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Hei Kan noen hjelpe litt med..... Når jeg starter opp IE - og wlan er PÅ - så ser jeg at inni mellom så er det gprs som blir brukt! Hvorfor finnes ikke en mulighet til å blokke gprs - eller altså få et spm først - om man vil koble til med gprs? Altså en Connection manager - eller noe som kontrollerer gprs tilgang til HTC TyTN? Kan noen hjelpe med dette? Da er alt i boks ) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ingen andre mulighet enn å sette den i Flymodus, så er du 100% garantert. Men TyTN prioriterer WLAN over GPRS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå