aDirdal Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Trenger et kamera som er mest mulig lommevennlig, samtidig som teknologien ikke er helt på jordet. Har sett en del på Exilim-serien, men syns det er vanskelig å skille de forskjellige kameraene fra hverandre her. Noen som har noen tips å komme med? Gjerne utover Casio sine kameraer også. Bør dog helst være SD-minnekort. Maks 2500kr. Er ingen fotoentusiast, så hvorvidt det er muligheter for å stille inn alleslags funksjoner manuelt spiller liten rolle. Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bare vær klar over en ting... jo tynnere, jo dårligere bildekvalitet. Så lenge bildekvaliteten ikke er så viktig, så er den tynneste Exilim-serien noe av det tynneste du får tak i. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Canon Ixus serien er jo ikke akkurat store Olympus Mju likeså Nikon Coolpix S serien Fuji Z5 (tror jeg den heter) Samsung har også noen små (så som så med bildekvaliteten, men gode mp3/video funksjoner...) Edit: Alle disse vil jeg kalle "lommevennlig" Endret 2. mai 2007 av jvc1986 Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Takk for gode tips. Er klar over at tynnere kamera ofte har dårligere bilder, men det blir greiere å ha med seg rundt forbi. Så ser det lekkert ut Coolpix S serien ser jo meget bra ut. Får forholdsvis bra resultater i dinsides test også. Må se nærmere på denne. Lenke til kommentar
budjet Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Casio EX-Z1050 får jo glimrende kritikk, både av brukere (se dp-review) og på Thrusted reviews test. Er riktignok ikke helt super-tynt (24.2 mm) i forhold til Casios aller tynneste, men likevel. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Takk for gode tips. Er klar over at tynnere kamera ofte har dårligere bilder, men det blir greiere å ha med seg rundt forbi. Så ser det lekkert ut Coolpix S serien ser jo meget bra ut. Får forholdsvis bra resultater i dinsides test også. Må se nærmere på denne. Jeg ville valgt S-serien til Nikon, f.eks. S200. Kommer ganske bra ut i Megapixel.net sin test i hvert fall, og er også et veldig lekkert kamera etter min mening, kanskje Nikons lekreste kompaktkamera... Største aberet er dårlig vidvinkel. Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Gikk for S7c. Funker meget bra sålangt. Sliter dog med adhoc-oppkobling - har laget en ny tråd for det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå