zZzZz Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Sist gang jeg fikk nyhetsbrev fra hw.no var 22. november. Er det noe sånt at man må "melde seg på" igjen annenhver måned eller noe slikt? Eller er det bare hw-folka som er "slappe"? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Sist gang jeg fikk nyhetsbrev fra hw.no var 22. november. Er det noe sånt at man må "melde seg på" igjen annenhver måned eller noe slikt?Eller er det bare hw-folka som er "slappe"? For det første så er det jul og folk er slappe ja. Dessuten så har nokk forum-oppdateringen vært hovedprioriteringa til hw.no og slike ting som nyhetsbrevet har falt ut. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 For det første så er det jul og folk er slappe ja. Dessuten så har nokk forum-oppdateringen vært hovedprioriteringa til hw.no og slike ting som nyhetsbrevet har falt ut. Men jula starter jo ikke 22. november Når du sier det, så tror jeg også at det er p.g.a. forumoppgraderinga at nyhetsbrevet har gått dokken. Tror jeg er mer glad for nytt forum enn å få nyhetsbrev om saker som jeg allikevel allerede har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå