Gå til innhold

Dead Rising Oppdrag. (SPOILER!)

Anbefalte innlegg

Hei.. ( SPOILER )

På Dead Rising har jeg kommet til et SYKT vanskelig oppdrag..

jeg skal ta Isabella når hun er på motorsykkel..

(girl hunting heter oppdraget)

Jeg vet jeg burde gå der Gun butikken er.. men der er den bossen jeg ikke har tatt. så hvis jeg tar han nå går alt tiden på han og da har jeg ikke tid til å ta Isabella :thumbdown:

Så er det andre måter å ta Isabella på en å gå i den Gun butikken?

(sverd og sånt hjelper ikke mye :p )

(orke ikke å begynne på nytt igjen :p )

Håper noen kommer med noen bra tips :p

(dere trenger ikke å svare på dette spørsmålet lengre, har gått igjennom spillet men dere kan komme med forslag hvordan gå opp fort i lvl, eg har selv skrevet noen forslag lengre nede i posten! :thumbup: )

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta fram en vanlig pistol å skyt henne. Du må være ganske kjapp med hvert skudd før hun kjører over deg, så dette er bra siktetrening ;) Hvis du er på et lavt level og har lite liv, er det viktig at du skyter så kjapt som mulig og så hopper unna. Bruk stilasene og rampene rundt omkring i North Plaza for å få komme deg vekk.

Lenke til kommentar

Jeg er lvl 14 :p.. Jeg har 24 skudd og masse juice :)

og så har jeg 2 sverd :p og en baseballkølle

Jeg har truffet henne i hode med alle skudda men hun dør ikke :p hun mister halve livet sitt. hun suger æsj så jeg hater hu og det værste er vær gang jeg dør må jeg ta di gule folka som tar hun dama i kista hater det :p

Lenke til kommentar

Hvis hun mister halve livet sitt av en pistol, da betyr det at du trenger to for å ta henne helt. Hun dama som ligger i kista hos de psychoene er det helt valgfritt om du vil redde eller ikke. Du får ikke noe dårligere slutt selv om du lar henne seile sin egen sjø. Du mister selvfølgelig en survivor, men første gangen du spiller gjennom har du ikke sjangs å redde alle uansett.

Fokuser tiden din på å finne deg en til pistol og evt. litt ekstra liv (f.eks. juice) om du trenger det, så drar du rett på girl hunting ;)

Lenke til kommentar
Hvis hun mister halve livet sitt av en pistol, da betyr det at du trenger to for å ta henne helt. Hun dama som ligger i kista hos de psychoene er det helt valgfritt om du vil redde eller ikke. Du får ikke noe dårligere slutt selv om du lar henne seile sin egen sjø. Du mister selvfølgelig en survivor, men første gangen du spiller gjennom har du ikke sjangs å redde alle uansett.

Fokuser tiden din på å finne deg en til pistol og evt. litt ekstra liv (f.eks. juice) om du trenger det, så drar du rett på girl hunting ;)

8521474[/snapback]

ok..

Nå prøvde jeg igjen! jeg gikk inn til bossen han skyte bossen altså,

henta en hagle og sprang ut! lol :rofl: .. så klarte jeg det jeg tok henne :w00t:

men når jeg gikk ut så kom di slemme folka i bilen å drepte meg :thumbdown:

.. så prøvde jeg en gang til.. jeg gjorde det samme men når jeg trykka start får å se hvor jeg var, så kom det "loade probelmet"! han ville ikke lese disken :ph34r:

Grunnen til¨jeg ville finne ut hvor jeg var pågrunn av jeg vile save det å skru av :p

Men nå skal jeg prøve i morgen iallefall .. Nå vet jeg iallfall LITT hvordan jeg skal gjøre det :thumbup:

Er det noen andre Gun Butikker på senteret? :hmm:

- Cato.

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Det er kun en ren skytevåpen-butikk i senteret, men finnes vel en sverdbutikk el. også hvis jeg ikke husker helt feil. Du finner også våpen rundt omkring på forskjellige plasser ellers.

Husker ikke helt hvor man begynner igjen etter du har sett filmsekvensen når du har skutt henne, men hvis du fortsetter i North Plaza kan du jo dra inn på dassen som er rett ved siden av Seons (supermarkedet) og save der.

Har forresten slitt litt selv også med at 360en fryser av og til i Dead Rising. Det som er grunnen til at jeg ikke har turt å prøve meg på 5 og 7dagers survival achievementene ennå :hrm:

Lenke til kommentar

Som noen nevnte feilaktig her så er hun faktisk en av bossene du ta, men det antar jeg at du vet nå.

Et tips er at rett ved der hun starter, foran supermarkedet, så er det en stillas midt foran supermarked inngangen. Hvis du stiller deg i midten der (hopper over en liten kant) på bakkenivå så får hun ikke tilgang til deg. Det virker ikke som hun kan kjøre på deg da. Så fra den posisjonen er du rimelig trygg.

Opp på stillaset over deg og da så ligger det en spikerpistol, den kan du bruke for å få has på henne. Det er masse ammo i den pistolen.

Lenke til kommentar
Som noen nevnte feilaktig her så er hun faktisk en av bossene du ta, men det antar jeg at du vet nå.

8522135[/snapback]

Meg du sikter til her? Isåfall går det ganske klart fram av svaret mitt at jeg snakket om Jennifer (eller hva hun nå het) som ligger fanget i ei trekiste hos de gulfrakkede psychoene, og ikke Isabella.

Lenke til kommentar

8522135[/snapback]

Meg du sikter til her? Isåfall går det ganske klart fram av svaret mitt at jeg snakket om Jennifer (eller hva hun nå het) som ligger fanget i ei trekiste hos de gulfrakkede psychoene, og ikke Isabella.

8522222[/snapback]

Sorry, my bad. Leste ditt innlegget litt for fort. :whistle:

Lenke til kommentar
Et tips er at rett ved der hun starter, foran supermarkedet, så er det en stillas midt foran supermarked inngangen. Hvis du stiller deg i midten der (hopper over en liten kant) på bakkenivå så får hun ikke tilgang til deg. Det virker ikke som hun kan kjøre på deg da. Så fra den posisjonen er du rimelig trygg.

8522135[/snapback]

Korrekt, var den teknikken jeg brukte tilfeldigvis. Så prøv dette CatoZ.

Når det gjelder de karene i bilen i parken, er de også lette å ta når du vet hvordan. Hint: treene er din beste venn.

Bare synd de kommer igjen når det går et døgn.

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var å bruke minimotorsaga jeg fikk fra den klovnen (hvis du har tatt den, noe du burde gjøre), og gjemte meg bak noe sånn greier... Rett ved der du møter henne, og derfra klarte hun ikke skyte meg eller kjøre på meg, så hver gang hu kjørte forbi så slo jeg henne med motorsaga. Funker fint å bare løpe etter hu og slakte hu mens du unngår alle angrepene hennes så godt du kan også.

Lenke til kommentar

Gjør som Patney sier og bruk motorsaga. Hvis du ikke har fått den enda, så drar du til Wonderland Plaza, opp til der de romskipkjøretøyene suser forbi, og går bort til kontrollpanelet. Drep Adam (klovnen), ta motorsaga og drep Isabella med den, hun tåler maks 2 slag fra den saga :)

Lenke til kommentar

(SLUTTEN JEG FIKK RØPES HER)

Nå har jeg kommet igjennom spillet fikk en sykt skuffende slutt. tror jeg missforstod det med soldatene :p

jeg hoppte forbi dem og venta på taget :p så kom en zombie å drepte piloten :thumbdown: jeg får prøve på nytt senere :p

skuffet over meg selv trodde jeg var bedre ^^

Om det Saga klovnen har om det går aldri utslitt?

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg vet ikke om det er lov med dobbelposting i dette forumet men vil ikke starte et nytt emne bare får 3-4 små spørsmål...

Når jeg gikk igjennom Dead Rising, forsvant di folka eg hadde redda og eg fikk ikke Gamerpoints eg mener eg hadde redda mange nok til å få Gamerpoints,

Har dette noe min ending? ( Ending C , den når Ed dør på taket og ingenting skjer etter på)

- Og er det sant at Motorsagen til klovnen varer evig?

- Og hvordan får man the true ending? (hva skal man gjør når alle oppdragene er borte)

Så kan dere gått skrive noen tips om hvordan gå opp i lvl fort her er noen av mine tips:

- I gymsalen spring på di løpemaskinene en stund så får du 2,000 PP

og når du har løpt på alle får du 10,00 PP

- ødelegg di boxe greiene som boxere pleier å trene på (kommer ikke på hva det heter) (du får 1,000 PP får en og 10,00 PP når du har toke dem alle)

- Slå på det store lego hodet på Paradize Plaza (der du finner lego hodene)

(du må slå det helt til øyene på den andre siden av hodet er på den andre siden liksom)

- Ta alle steike spadene du finner på en komfyr (husker ikke poeng)

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Hver er Ed? Du mener vel ikke Frank? Hvis du fikk den endingen der Frank sitter på taket, så får du The True ending etter at rulleteksten er over.

Og ja, motorsagen varer evig. Altså, den ødelegges etter bruk, men du kan alltid gå tilbake og hente så mange du vil.

8687794[/snapback]

Ed = Piloten

Han som kjører deg i helikoptertet ;)

Min slutt HER

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...