BigJackW Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hei Hvor kan jeg få tak i sånn fjær som hektes på eksosanlegget og på motoren ? AM6 motor + Yasuni effektanlegg det er snakk om. Hadde satt pris på om noen kunne vist meg det. og hvor kan jeg få tak i delekatalog til 2004 modellen ? Endret 2. mai 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 fjærer får du på biltema, jernia osv osv.. delekatalog til null fire modellen av hva daa?? en RS50 TZR RX? gå til butikken du kjøpte sykkelen ved Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Glemte å si at det var en Rieju RS2 Matrix 04 modell. Den er kjøpt av en privat og ikke en forhandler. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ok men de som forhandler rieju da de har delekatalog vett. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Får ta en titt på Biltema. De har sikkert noe som passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå