jekk007 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jeg har ikke anelse om hvilket emne dette hører til, så jeg satte den her. Men nok om det. jeg har kjøpt Guitar Hero til Xbox 360. Men jeg finner ikke "Smoke on the Water". Er det noen som vet når jeg får den, eller er den ikke til Xbox 360 i det hele tatt? Liker Guns N Roses også, går det ann og få en liste over sanger vi får? Vil gjerne ha et lite pip fra dem som vet noe... Guitar Hero Ruler! Endret 2. mai 2007 av jekk007 Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Wikipedia om saken Finner ikke Smoke on the water her, dette gjelder for både PS2 og X360. Sangen er rett og slett ikke inkludert i Guitar Hero II Wikipedia om sangene i Guitar Hero I. Her finner du Smoke on the water, men som kjent er dette spillet kun til PS2. Endret 2. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det skal vel være mulig å laste ned sanger fra Guitar Hero 1 til Guitar Hero 2, men det koster penger..eller, xbox points da Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Smoke on the water er ikke kommet som nedlastbar sang ennå, men det kan godt hende at den blir det etter hvert. Lenke til kommentar
jekk007 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Der fikk jeg den. :!: Håper den kommer snart da! klarer ikke å vente! Kan noen gi meg en lyd hvis den kommer? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Her er en tråden for guitar hero sangene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå