Left Blank Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) http://coax.aeva.net/ Den kan kanskje være litt for mørk, men så lenge den er easy on the eyes funker det greit syntes jeg. All kritikk mottatt! Endret 3. mai 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Etter min smak er det mørkeblåe for mørkt........ Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Hmm er ikke helt sikker på om det er noe blått på siden.. Hvilket element tenker du på? Alt er enten grått eller grønt.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 "Test post" , "Site news" og "Welcome" i midtfeltet er mørkeblå hos meg. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg skifta til helt hvit og sort versjon, ble litt kult. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lignet veldig på en hackeside, eller kanskje en side du møter på en hacked side Ble litt tamt det her Du kunne brukt mer av plassen mellom menyen og innholdet, Veldig få elementer Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Ok gjorde alt bredere for å bruke litt er plass.. Jeg strippa ned litt da, skal være minimalt.. Lenke til kommentar
mske Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg likte den, nyskapende og ren. Ikke helt begeistret for fonten though Trebuchet MS er fin å bruke, synes ihvertfall jeg Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ikke at det har noe med det og gjøre men det er feil i feeden din: http://sun.aeva.net/comments/feed/ . Men selv så synest jeg at den er litt for grå. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Magne: takk, skal sjekke ut forskjellige fonter. CissaM: Jeg deleta de commentene, skal egentlig ikke være feed for comments siden commetns er disabled. Skal teste om ikke noe farger funker inni der. Edit: Lagde litt flere backgrounds og borders, prøvde lyseblå farge men likte det ikke så skifta til grått.. :/ Ok skifta litt og laga nye bakgrunn.. Tar fortsatt imot hjelp! Edit3: Sier meg egentlig ferdig nå om ikke noen har noen kommentarer. Ble fornøyd. Endret 2. mai 2007 av xaoc Lenke til kommentar
eigan Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvem er siden for? Hva skal innholdet være? Menyen burde kanskje flyttes helt til høyre, slik at du ikke har mellomrom på høyresiden der, blir tomt for ingenting. Lenke til kommentar
aC Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg likte siden din godt den var noe litt utenom det vanlige og setter et litt særpreg, noe som i våre dager ikke er så ofte man ser. Du har også fått endel gode forslag på hvordan andre synes du burde endre litt på siden og jeg hiver meg på med et lite forslag om selve siden kunne vært i midten istedet for top-midten, evt ikke ha den helt center men litt ned fra toppen.. vel vel bare noen tanker. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Einar, takk for svar. Gjorde width litt smalere slik at det ble mindre plass pa hoyre siden.. aC: Takk :] Jeg provde akkurat a plassere i midten med margins, men sa kom jeg pa at siden blir jo lengre vertikalt nar jeg lager flere poster, noe som da skyver alt sammen under skjermen. Tror det er bedre a ha fra toppen sa fylles skjermen ut med poster etterhvert.. Takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå