Gastaa Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hei, skulle gjerne fått litt kritikk fra dere ang. en side jeg har laget. Det er hjemmesiden til en Xbox 360 klan ved navn Deathgods. Lagde et kjapt utkast i går som jeg personlig likte veldig godt, og har videreutviklet litt... Som dere ser er det ikke noe innhold enda, kommer til å legge på det når jeg vet hva som skal stå :!: Siden. Edit: Noen som vet om det er mulig å integrere forumet inn på selve sia, uten å linke videre som jeg har gjort? Edit 2: La inn en annen link, da jeg endret til et dansk webhotell med mer lagringsplass.. Har også oppdatert siden litt med tekst og enkle rollovers. Men rolloversene funker ikke i firefox (funker i safari og Opera (bruker mac))! Bruker forøvrig Adobe GoLive. Endret 2. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
eigan Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja det er mulig å integrere forumet ditt.. Du må ha mer innhold på siden din for at det skal være mulig å gi gode nok kommentarer. Slik der er nå, ser jeg bare menyen din Jeg likte ikke designet. Du kunne brukt noe "hover" på menyen din... Som sagt, legg til innholdet.. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Ja det er mulig å integrere forumet ditt.. Du må ha mer innhold på siden din for at det skal være mulig å gi gode nok kommentarer. Slik der er nå, ser jeg bare menyen din Jeg likte ikke designet. Du kunne brukt noe "hover" på menyen din... Som sagt, legg til innholdet.. 8521309[/snapback] Er det komplisert da? Noen som kan hjelpe/gi meg en guide? Hadde tenkt å lage noe rollover-greier på menyen, men ikke kommet så langt enda... Endret 2. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Sjekk siden din i firefox. Den ser ikke ut. Ikke bruk tables til design. Bruk div. Bruk egen fil for stilsett(css). Vil anbefale deg å se på http://www.htmldog.com -ørjan Endret 2. mai 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Odin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hvis du skal interigere forumet i siden din, bør du seriøst vurdere å bytte til php for så å bruke cokkies. Dreamweaver er et helt greit prog. til det. bruk include kommandoen i en cokkie i siden din^^ no big deal. Jeg kan sikkert hjelpe deg, mn det får bli etter at jeg har fiksa pcen min selv;) Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Har hørt at php er bedre, men saken er at jeg er helt nybegynner, og kan bare det helt basic tingene... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, den ser virkelig ikke ut i Firefox. Den ble bedre i Opera. Hva med å få litt mer Xbox-design? Det kan nesten se ut som et Doom 2-design. :-p Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Oppdatert førsteposten med nye side som er litt oppdatert med tekst og rollovers. Hva med å få litt mer Xbox-design? Det kan nesten se ut som et Doom 2-design. :-p Jeg skjønner hva du mener, og jobber med saken. Problemet med denne siden er at den er en "gears of war side" når jeg bruker logoen til GeoW. Og vi spiller jo ikke bare det spillet, så kommer nok til å lage et nytt design om noen måneders tid som er mer "universalt" for 360 og 360-spill generelt. Endret 2. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Sorry, nå er jeg bare dum Slett denne, dobbeltpost... Endret 2. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Logoen og menyen var kule, men likte ikke at det var blurry bakgrunn, gir litt 1996 folelse.. Jeg ville byttet ut med en skarp bakgrunn, kanskje litt svake/morke farger. Ellers bra. Hm ja, ogsa fikse slik at bakgrunnen enten fader ut, eller at du fjerner den skarpe kanten midt pa siden. Endret 2. mai 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tror det vil se bedre ut om du tar utgangspunkt i noen av disse logoene; http://neacm.fe.up.pt/acmpath/wp-content/u...%20logo.bmp.jpg http://www.edu-kw1c.nl/450/Richard_Jayce/xbox-logo.jpg http://techdigestuk.typepad.com/tech_digest/xbox_logo.jpg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 1) Tabeller. Hvorfor lærer ikke folk at man ikke skal bruke tabeller til layout? Les denne artikkelen, du. 2) Times New Roman og midtstilt tekst. Midtstilt tekst passer kun til overskrifter og lignende, ikke sånn som du har brukt det. 3) Menyen. Bruk til menyer, ikke tabeller. Dessuten bør/må du ha en hover-effekt. 4) Banneret var ikke spesielt vakkert, og bakgrunnen var, beklager å måtte si det, fryktelig. Les litt på HTML Dog og prøv igjen Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 For all del, ikke bruk Times New Roman... Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 For all del, ikke bruk Times New Roman... 8528979[/snapback] Har ikke brukt det heller. La til en font som heter DigitalSans, men siden dere ikke har den fonten vises den i Times vil jeg anta... Får vel heller bruke Verdana eller noe annet da. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du kan, og bør, lage en prioritert liste når fontene defineres: font-family: "Digital Sans", Arial, Verdana, "Bitstream Vera Sans", sans-serif; Legg også merke til at jeg slenger på sans-serif på slutten. Dette for at nettleseren skal velge blant groteske fonter (slike som Arial og Verdana, og ikke slike som Times New Roman og Georgia) hvis ingen av fontene som er listet opp finnes. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, det høres logisk ut.. Kan du hjelpe meg å lage koden eller? Og hvor den skal plasseres i scourcen, hvis det er mulig for deg å hjelpe. Kan inggenting om koding og sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå