Gå til innhold

Kjøre opp annet sted enn Drøbak - hvor?

jeeeez

Anbefalte innlegg

Hei hei

Jeg er i den uheldige situasjon at jeg var alt for treig med teorien og om jeg vil kjøre opp i drøbak må jeg vente til langt uti juni. Har fylt 18. Derfor, hvilke steder i nærheten av drøbak/oslo er det bra å kjøre opp som ikke har lange ventelister?

Setter pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er der jeg har valgt å kjøre opp, og der er det mye kortere ventetid hos biltilsynet.

Eneste som er surt er at mange av kjøreskolene har fulle lister framover, men er du heldig (som meg) så får du oppkjøring uka etter at du ringer.

Kunne egentlig få nå på fredag, men har matte tentamen så funka ikke..

Men Gjøvik bør være et kurrant sted å kjøre opp da det bare er å ta toget rett opp, men har ikke no særlig erfaring med hvordan det er å kjøre der da :hm:

Lenke til kommentar

Ja.. Sant nok det.. Får vel gjøre det.. Men er jo en liten risk å ta da.. Jeg har aldri kjørt i Gjøvik og det er veldig langt å kjøre dit så blir stress å øvelsekjøre der før opkjøringa. Ser vi bor ca samma sted (Ski/Oppegård) så vi er jo ca. i samme situasjon... Når skal du kjøre opp? Og du har bestemt deg og skal kjøre opp i Gjøvik?

Lenke til kommentar

3. juli i drøbak? Hvordan har du tenkt til å komme deg til Gjøvik? Hvordan blir det min kjørelærer og bil osv? Låner du bil der da? Kan jeg kjøre opp med min egen bil(privat)? Hva koster de ti Gjøvik?

Lenke til kommentar

Ja..

1.Ventelistene i Drøbak er nok mer enn til 3.juli nå.

2. Jeg kjører opp med Pappa i morgen for å ha 2 kjøretimer der med en lokal kjøreskole.

3. Du kan jo spørre, men tviler på at kjørelæreren din vil kjøre opp dit :p

4. Ja man låner bil, bare kontakt en kjøreskole i området rundt Gjøvik. Den som hadde kortest ventetid da jeg ringte var den på Lena.

5. Nei du kan ikke kjøre opp i privat bil da den ikke har det ekstra sett med pedaler osv.

6. Hva det koster i Gjøvik aner jeg ikke, men regner med at det er noe rundt samma prisen.

Lenke til kommentar

Er så sinnsykt gira på å få lappen fort som mulig og har ikek veldig lyst til å vente 1,5 mnd på oppkjøring i Drøbak. Men å kjøre opp på et helt nytt sted gjør meg jævlig nervøs... Er jo en del penger som står på spill... Var sensoren allright? Hvordan er det i Gjøvik sentrum, verre enn drøbak? Hvor lang tid tar det å kjøre til Gjøvik fra Ski/Oppegård?

Tusen takk for at du hjelper meg :)

Lenke til kommentar
Er så sinnsykt gira på å få lappen fort som mulig og har ikek veldig lyst til å vente 1,5 mnd på oppkjøring i Drøbak. Men å kjøre opp på et helt nytt sted gjør meg jævlig nervøs... Er jo en del penger som står på spill... Var sensoren allright? Hvordan er det i Gjøvik sentrum, verre enn drøbak? Hvor lang tid tar det å kjøre til Gjøvik fra Ski/Oppegård?

Tusen takk for at du hjelper meg :)

8599099[/snapback]

Sensor var kul nok han.. Å kjøre i Gjøvik sentrum var ikke så veldig vanskelig, dog alt for mange enveiskjørte veier :p Lett å drite seg ut, men bare å holde tunga rett i munn..

Ellers er det bare plankekjøring med landeveier osv, så gjøvik er gtg fra meg!

Er nok litt værre en Drøbak sentrum da det er noe større. Det tar sirka 2.5t å kjøre fra Ski, men du kan ta tog til Gjøvik stasjon, noe som tar litt kortere tid..

Lenke til kommentar

Okay, tok terien sist fredag og besto. Bestilte time gjennom kjørelæreren samme dag og fikk oppkjøring 27. juni. Tror jeg venter på det.. Skal ringe 3-4 ganger i uke og høre om det er en avbestilling som jeg kan ta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...